МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Структура туристичного ринкуРинок— це механізм, що дозволяє збалансувати співвідношення попиту і пропозиції на різні види товарів і послуг. На ньому діє велика кількість незалежних один від одного продавців і покупців. Тут можна виявити реальних і потенційних конкурентів, посередників, споживачів, реалізовувані товари, а також умови функціонування ринку. При характеристиці ринку туризму враховується наступне: - основним предметом купівлі-продажу є послуги; - окрім покупця і продавця в механізм туристського ринку включається значна кількість посередницьких ланок: - попит на туристські послуги відрізняється поряд особливостей: великою різноманітністю учасників поїздок по матеріальних можливостях, зросту, меті і мотивах; еластичністю: індивідуальністю і високим ступенем диференціації; віддаленістю за часом і місцю від туристської пропозиції; - туристська пропозиція характеризується поряд особливостей: товари і послуги в туризмі мають потрійний характер (природні ресурси, створені ресурси, туристські послуги); висока фондомісткість туристської індустрії; низька еластичність; комплексність Для більш чіткого розуміння що відбуваються на туристському ринку процесів (конкуренція, ціноутворення, збуту і т. п.) необхідно брати до уваги відносини субституції (взаємозамінності) і комплементарності (взаємодоповнюваної). Вплив субституції тим відчутний, ніж більше число замінників має та або інша туристська послуга. Комплементарне виявляється в тому, що придбання споживачем одних послуг (наприклад, транспортних) автоматично приводить до необхідності покупки цілого комплексу інших (послуг живлення, розваг і т. д.). Ринок туризму неоднорідний. В його структурі виділяються більш дрібні по своїх масштабах ринки. У зв'язку з цим існують різні способи класифікації туристського ринку. По відношенню до певного району (регіону, країні)виділяються наступні ринки: - ринок внутрішнього туризму, що включає подорожі жителів району по цьому району; - ринок в'їзного туризму, що включає подорожі по району осіб, що не є його жителями; - ринок виїзного туризму, що включає подорожі жителів одного району в інший район. Залежно від метиподорожі виділяють ринки рекреаційного, ділового, наукового, культурно-пізнавального, релігійного, етнічного туризму. Залежно від характеру організаціїподорожі розрізняють ринки організованого і неорганізованого туризму. По числу учасниківподорожі виділяють ринки групового і індивідуального туризму Залежно від способу пересуваннярозрізняють ринки пішохідного, залізничного, авіаційного, морського і річкового, а також автомобільного туризму. Кожний з перерахованих туристських ринків неоднорідний. Так, ринок ділового туризму включає поїздки делегацій або окремих осіб для участі в переговорах, нарадах, з метою відвідин виставок, ярмарків і ін. Іншим різновидом ділового туризму є поїздки у складі спеціалізованих груп по професіях. По своєму характеру їх можна віднести до пізнавальних поїздок, але спеціальна програма відвідин різних об'єктів і підприємств, а також однорідний склад учасників зумовлюють доцільність виділення таких поїздок в окремий різновид ділового туризму. У зв'язку з особливостями і змістом маркетингової діяльностівиділяються наступні ринки: - цільовий, на якому підприємство реалізує або збирається реалізовувати свою мету; - основний, де реалізується основна частина послуг підприємства; - додатковий, на якому забезпечується продаж деякого об'єму послуг; - що росте, має реальну нагоду зростання об'єму продажів і інші. Туристський ринок має різну якісну структуру. Потенційний ринок складає 10% жителів країни (регіону, міста і т. п.), В його склад входять клієнти, які виявляють цікавість до придбання туристських послуг. Тим часом, одного бажання клієнта явно недостатньо — необхідно мати свій в розпорядженні засоби для покупки туристських послуг. Платоспроможні споживачі повинні мати доступ до туристських послуг, які можуть задовольнити їх потреби. Якщо всі перераховані умови дотримуються, є підстава говорити про так званий дійсний ринок. Його слід зменшити на кількість клієнтів, які із тих або інших причин не реалізують свою зацікавленість в туристських послугах на кваліфікованому ринку, який складає 20% потенційного ринку або 50% дійсного. Підприємство активно обслуговує 10% споживачів потенційного ринку, які мають нагоду робити вибір зі всього різноманіття пропонованих продуктів, у тому числі конкуруючими фірмами, і утворюють обслуговуваний ринок. Освоєний ринок утворюють клієнти, що віддають перевагу послугам даного підприємства. Вони складають лише 5% потенційного і 50% обслуговуваного ринку. Подібна класифікація корисна для планування маркетингу. Вона дозволяє поглибити характер дослідження того або іншого туристського ринку і визначити особливості роботи на ньому різних туристських підприємств.
|
||||||||
|