МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура туристичного ринкуРинок— це механізм, що дозволяє збалансувати співвідношення попиту і пропозиції на різні види товарів і послуг. На ньому діє велика кількість незалежних один від одного продавців і покупців. Тут можна виявити реальних і потенційних конкурентів, посередників, споживачів, реалізовувані товари, а також умови функціонування ринку. При характеристиці ринку туризму враховується наступне: - основним предметом купівлі-продажу є послуги; - окрім покупця і продавця в механізм туристського ринку включається значна кількість посередницьких ланок: - попит на туристські послуги відрізняється поряд особливостей: великою різноманітністю учасників поїздок по матеріальних можливостях, зросту, меті і мотивах; еластичністю: індивідуальністю і високим ступенем диференціації; віддаленістю за часом і місцю від туристської пропозиції; - туристська пропозиція характеризується поряд особливостей: товари і послуги в туризмі мають потрійний характер (природні ресурси, створені ресурси, туристські послуги); висока фондомісткість туристської індустрії; низька еластичність; комплексність Для більш чіткого розуміння що відбуваються на туристському ринку процесів (конкуренція, ціноутворення, збуту і т. п.) необхідно брати до уваги відносини субституції (взаємозамінності) і комплементарності (взаємодоповнюваної). Вплив субституції тим відчутний, ніж більше число замінників має та або інша туристська послуга. Комплементарне виявляється в тому, що придбання споживачем одних послуг (наприклад, транспортних) автоматично приводить до необхідності покупки цілого комплексу інших (послуг живлення, розваг і т. д.). Ринок туризму неоднорідний. В його структурі виділяються більш дрібні по своїх масштабах ринки. У зв'язку з цим існують різні способи класифікації туристського ринку. По відношенню до певного району (регіону, країні)виділяються наступні ринки: - ринок внутрішнього туризму, що включає подорожі жителів району по цьому району; - ринок в'їзного туризму, що включає подорожі по району осіб, що не є його жителями; - ринок виїзного туризму, що включає подорожі жителів одного району в інший район. Залежно від метиподорожі виділяють ринки рекреаційного, ділового, наукового, культурно-пізнавального, релігійного, етнічного туризму. Залежно від характеру організаціїподорожі розрізняють ринки організованого і неорганізованого туризму. По числу учасниківподорожі виділяють ринки групового і індивідуального туризму Залежно від способу пересуваннярозрізняють ринки пішохідного, залізничного, авіаційного, морського і річкового, а також автомобільного туризму. Кожний з перерахованих туристських ринків неоднорідний. Так, ринок ділового туризму включає поїздки делегацій або окремих осіб для участі в переговорах, нарадах, з метою відвідин виставок, ярмарків і ін. Іншим різновидом ділового туризму є поїздки у складі спеціалізованих груп по професіях. По своєму характеру їх можна віднести до пізнавальних поїздок, але спеціальна програма відвідин різних об'єктів і підприємств, а також однорідний склад учасників зумовлюють доцільність виділення таких поїздок в окремий різновид ділового туризму. У зв'язку з особливостями і змістом маркетингової діяльностівиділяються наступні ринки: - цільовий, на якому підприємство реалізує або збирається реалізовувати свою мету; - основний, де реалізується основна частина послуг підприємства; - додатковий, на якому забезпечується продаж деякого об'єму послуг; - що росте, має реальну нагоду зростання об'єму продажів і інші. Туристський ринок має різну якісну структуру. Потенційний ринок складає 10% жителів країни (регіону, міста і т. п.), В його склад входять клієнти, які виявляють цікавість до придбання туристських послуг. Тим часом, одного бажання клієнта явно недостатньо — необхідно мати свій в розпорядженні засоби для покупки туристських послуг. Платоспроможні споживачі повинні мати доступ до туристських послуг, які можуть задовольнити їх потреби. Якщо всі перераховані умови дотримуються, є підстава говорити про так званий дійсний ринок. Його слід зменшити на кількість клієнтів, які із тих або інших причин не реалізують свою зацікавленість в туристських послугах на кваліфікованому ринку, який складає 20% потенційного ринку або 50% дійсного. Підприємство активно обслуговує 10% споживачів потенційного ринку, які мають нагоду робити вибір зі всього різноманіття пропонованих продуктів, у тому числі конкуруючими фірмами, і утворюють обслуговуваний ринок. Освоєний ринок утворюють клієнти, що віддають перевагу послугам даного підприємства. Вони складають лише 5% потенційного і 50% обслуговуваного ринку. Подібна класифікація корисна для планування маркетингу. Вона дозволяє поглибити характер дослідження того або іншого туристського ринку і визначити особливості роботи на ньому різних туристських підприємств.
|
||||||||
|