МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Туристична індустріяКомерційна спрямованість туристських підприємств приводить до появи туристського і сервісного бізнесу, а також до створення спеціалізованої галузі по виробництву сувенірів і товарів туристського призначення. Ця обставина дозволяє виділити туризм і сервіс в самостійний комплекс туристсько-сервісних підприємств. Сучасна система туризму організаційно включає наступні господарюючі суб'єкти: - фірми-виробники туристських послуг (лікарні, санаторії, здравниці, бази відпочинку, ділові консультації і ін.); - фірми-туроператори, тобто фірми по розробці і реалізації туристського продукту переважно на оптовій основі; - фірми-турагенти, виступаючі як продавці туристського продукту, сформованого туроператорами; - спеціалізовані фірми, надаючі послуги з розміщення (пансіонати, будинки відпочинку, мотелі, готелі, кемпінги і ін.); - спеціалізовані підприємства харчування (ресторани, бари, кафе, столові і ін.); - спеціалізовані транспортні підприємства (авіаційні підприємства, автопідприємства, залізничні відомства, підприємства морського і річкового транспорту і т. д.); - підприємства торгівлі і торгові фірми, що спеціалізують на товарах для туристів; - підприємства сфери дозвілля в туризмі (кіноконцертні зали, зали ігрових автоматів і ін.); - рекламно-інформаційні туристські установи (рекламні агентства і бюро, інформаційно-туристські центри і т. д.); - державні підприємства (національні, регіональні, муніципальні підприємства унітарного або акціонерного характеру, що займаються туризмом на комерційних початках). В туризмі переплетені практично всі види обслуговування споживача. Структуровані по певних ознаках вони в своїй сукупності утворюють туристську індустрію. Таким чином, туристська індустрія є сукупністю засобів розміщення, транспортних засобів, об'єктів громадського харчування, розважального, пізнавального, ділового, оздоровчого, спортивного і іншого призначення, організацій, що здійснюють екскурсійні послуги і послуги гідів-перекладачів. Туристська індустрія має свій в розпорядженні солідну матеріально-технічну базу, забезпечує зайнятість великого числа людей і взаємодіє майже зі всіма галузями народногосподарського комплексу. Якщо туристську індустрію розглядати в більш широкому плані, то це — самостійний народногосподарський комплекс, оскільки окрім перерахованих суб'єктів, які безпосередньо пов'язані з туризмом, в неї входять і різні спеціалізовані підприємства, що не мають яскраво вираженого туристського характеру. Їх можна назвати «вторинними для туризму галузями». До таких галузей відносяться пасажирський транспорт (повітряний, водний, автомобільний, залізничний) з його розгалуженою сіттю технічних служб, транспортне машинобудування і автомобілебудування, паливна промисловість, капітальне і дорожнє будівництво, виробництво сувенірів, харчова промисловість, багато галузей сільського господарства і т. д., а також сфера послуг, якими користується турист. З економічної точки зору туристська індустрія — це виробничо-майновий комплекс, об'єднуючий матеріально-технічну базу, сировину і робочу силу. Важке фінансове положення російської економіки, яке спостерігалося в 1990-е роки, позначилося і на розвитку вітчизняного туризму. Була порушена відтворювальна структура національного туризму на користь виїзного і в збиток внутрішньому і в'їзному туризму. В 1990 році число санаторно-курортних організацій і організацій відпочинку в Росії складало 7431, число будинків і пансіонатів відпочинку — 542, туристських баз — 493; в 1999 році — відповідно 4976 (скоротилося на 33%), 396 (скоротилося на 29,6%) і 200 (скоротилося на 59,4%).' Чисельність іноземних громадян, прибулих до Росії в 1999 році, зросла до 7102 тис. людина (113,1% від рівня 1998 року), а чисельність російських громадян, що виїжджали за межу, склала 8499 тис. людина (100,2% в порівнянні з 1998 роком), у тому числі з метою туризму — 1924 тис. людина (в 1998 році — 2580 тис. людина).2 Принципово нова економічна ситуація у сфері російського туризму загострила проблеми його виживання і розвитку в умовах конкуренції на світовому туристському ринку. Економіка російського туризму повинна надати належну увагу його розвитку у всіх проявах і формах.
|
||||||||
|