МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль туроператора та турагента на туристичному ринкуСкладанням і продажем турів займаються туристсько-екскурсійні організації - туристичні бюро, бюро подорожей, турагентства і т.д. З погляду виду підприємництва на туристському ринку всі туристсько-екскурсійні організації можна підрозділити на туристичні агентства і туристських операторів. Терміни «турагент» і «туроператор» визначають напрям підприємницької діяльності туристської фірми або компанії. Туроператоризаймаються комплектацією туристського продукту, тобто формуванням, просуванням і реалізацією набору послуг (туру). Туроператор (в деяких країнах його називають турорганізатором) проводить диференційовані туристські продукти із становлячих послуг відповідно до потреб і побажань клієнтів. Турагентреалізує туристський продукт клієнту у вигляді комплексів (інклюзив-тури) або у вигляді вільного набору послуг (замовлені тури). Туроператор розробляє туристські маршрути, насищає їх послугами за допомогою взаємодії з постачальниками послуг, забезпечує функціонування турів і надання послуг, готує рекламно-інформаційні видання по своїх турах, розраховує ціни на тури, передає тури турагенту для їх подальшої реалізації туристам Турагент займається просуванням сформованих туроператором турів: придбаває тури у туроператора і реалізує їх споживачу, Турагент додає до туру, що придбавався, проїзд туристів від місця їх мешкання до першого по маршруту пункту розміщення, від останнього на маршруті пункту розміщення і назад. Головною ринковою функцією турагентств і туроператорів є з'єднання постачальників послуг з клієнтами-туристами. Тут важливий правильний вибір постачальників послуг, заснований на професійних знаннях туристського ринку, бізнесу, особливостей і важелів його розвитку і управління. Туристські підприємства виконують комплектуючу, сервісну і гарантійну функції. Комплектуюча функція— це комплектація туру з окремих послуг для рецептивного туроператора; комплектація комбінованих турів з рецептивних турів для ініціативного туроператора; комплектація пакетів турів з транспортними і деякими іншими видами послуг для турагента. Сервісна функція— це обслуговування туристів на маршрутах, а також в офісі при продажу пакетів турів. Гарантійна функція— це надання туристам гарантій по наперед сплачених туристських послугах в обумовленій кількості і на обумовленому рівні. Згідно міжнародному і украінському законодавству повну відповідальність за обслуговування несе перед туристом те підприємство, яке сформувало і продало йому пакет послуг, незалежно від того, саме воно надає ці послуги або їх надає третя особа (постачальник послуг}. Звичайно туроператор — це більш крупна компанія, ніж турагент, має головний туроператорский офіс і декілька філіалів — агентську сіть. Багато крупних туроператорів мають агентські сіті по всьому світу. При цьому незалежно від наявності власної агентської сіті, туроператор укладає агентські угоди з незалежними турагентствами на продаж своїх турів. Чим більше у туроператора партнерів-турагентів, ніж в більшій кількості країн і регіонів вони розташовані, тим ширше об'єми продажів і, відповідно, більше туристів, вище прибуток, успішніше бізнес. Турагенти і туроператори можуть мати різноманітні форми власності — приватну, державну, акціонерну. Основні відмінності між туроператором і турагентом: 1. Система доходів. Туроператор купує туристський продукт і його прибуток формується з різниці між ціною покупки і ціною продажу. Часто туроператор придбаває окремі послуги, з яких потім формує комплексний туристський продукт з своїм механізмом ціноутворення. Турагент же діє як роздрібний продавець і його прибуток формується з комісійних за продаж чужого туристського продукту. Турагент реалізує туристський продукт (у тому числі окремі послуги, наприклад, авіаквитки, номери в готелях) за реальними цінами туроператорів або виробників послуг. 2. Приналежність туристського продукту. Туроператор завжди має запас туристського продукту для продажу, а турагент запрошує певний продукт (послугу), якщо клієнт виражає купівельний інтерес.
|
||||||||
|