МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТуроператориВ повсякденній практиці важко визначити чітку відмінність між туроператором і турагентом, оскільки обидва види фірм можуть вирішувати схожі задачі. Звичайно, туристське підприємство може бути одночасний і турагентом, і туроператором. Наприклад, фірма розробляє маршрути як туроператор і продає їх туристам і іншим агентствам. В той же час ця ж фірма як турагент придбаває тури у інших фірм і продає їх туристам. Туроператори виконують ведучу роль в туризмі, оскільки саме вони (на відміну від турагентів) займаються формуванням основних і додаткових послуг в єдиний туристський продукт, який потім реалізують споживачу через агентську сіть. Схема роботи туроператора представлена на мал. 7.3 Функції туроператора на ринку практично співпадають з діяльністю підприємств оптової торгівлі. Він закупляє в значних об'ємах послуги підприємств туристської індустрії (готелів, ресторанів і т. д.), комплектує з них власні програми турів і здійснює їх реалізацію через посередників (турагентів) або напряму споживачам. Інтенсивний розвиток індустрії туризму, виникнення і посилення конкуренції вплинули на структуру туроператорів і зумовили їх подальшу спеціалізацію. По виду діяльностірозрізняють: - операторів масового ринку, що продають велике число турпакетів, в яких часто використовуються чартерні авіарейси в певні місця призначення (головним чином в місця призначення масового туризму); - спеціалізованих операторів, які спеціалізуються на певному продукті або сегменті ринку (на певній країні, на певному виді туризму і т. д.). У свою чергу, спеціалізовані оператори підрозділяються на туроператорів: а) спеціального інтересу (наприклад, спортивно-пригодницький туризм, організація Сафарі в Африці і ін.); б) спеціального місця призначення (наприклад, Англія, Франція і т. д.); в) певної клієнтури (молодіжні, бізнес-тури, сімейні тури і т. д.); г) спеціальних місць розміщення {наприклад, будинки відпочинку, турбази і т. д.); д) використовуючих певний вид транспорту (авіаційний транспорт, теплоходи, потяги, автобуси). По місцю діяльностірозрізняють: - місцевих (внутрішніх) операторів, орієнтуючих турпакети в межах країни походження; - виїзних операторів, орієнтуючих турпакети на зарубіжні країни; - операторів на прийомі, що базуються в місці призначення (країні призначення) і обслуговуючих іноземних туристів, що прибувають, на користь інших операторів і агентів. Крім того, в більш загальному значенні туроперейтинга прийнято розділяти туроператорів на ініціативних і рецептивних. Ініціативні туроператори— це оператори, що відправляють туристів за рубіж або в інші регіони за домовленістю з приймаючими (рецептивними) операторами або напряму з туристськими підприємствами. Відмінністю їх від туристських агентств, що займаються виключно продажем чужих турів, є те, що вони займаються комплектацією туристського продукту, що складається (по нормах Всесвітньої туристської організації) з не менше ніж трьох послуг: розміщення, транспортування туристів і будь-яка інша послуга, не пов'язана з першими двома. Класичний ініціативний туроператор формує складні маршрутні тури, комплектуючи їх з послуг місцевих туроператорів в різних місцях відвідин (по маршруту), забезпечує проїзд до місця початку подорожі і назад, організовує надання внутрішньомаршрутного транспорту. До таких туроператорів відносяться виїзні туроператори і внутрішні туроператори, що займаються відправкою внутрішніх туристів в інші регіони своєї країни. Рецептивні туроператори— це туроператори на прийомі, комплектуючі тури і програми обслуговування в місці прийому і обслуговування туристів, використовуючи прямі договори з постачальниками послуг (готелями, підприємствами харчування, розважальними установами і т. д.). До такої форми туроперейтинга відносяться туроператори на прийомі і внутрішні туроператори, обслуговуючі своїх громадян також на прийомі. Розглянемо склад основних функцій туроператора. 1. Вивчення потреб потенційних туристів на тури і туристські програми. 2. Складання перспективних програм обслуговування, турів і апробація їх на ринку з метою виявлення відповідності потребам туристів. 3. Взаємодія на договірній основі з: - готелями — на надання туристам місць мешкання; - підприємствами живлення — по наданню туристам живлення; - транспортними підприємствами, фірмами і компаніями надання транспортного обслуговування туристів; - екскурсійними фірмами, музеями, виставковими залами, парками і іншими закладами — по наданню туристам екскурсійного обслуговування; - фірмами, що надають різні побутові послуги, — на відповідне обслуговування туристів; - адміністрацією спортивних споруд — на можливість для туристів користуватися спортивними спорудами; - менеджерами шоу-, кіно-, відео-, театральних підприємств — на відвідини їх туристами; - дирекціями заповідників, заповідників, садово-паркових, мисливських і риболовецьких господарств — з метою забезпечення туристам відпочинку і обслуговування у вказаній місцевості; - місцевими муніципальними властями — на предмет паблік рілейшн свого бізнесу, орієнтованого на споживача і оточуючу його середовище. Взаємодія з постачальниками послуг на тури повинна носити як перспективний, так і поточний характер. Повинне здійснюватися постійне опрацьовування нових і контроль діючих турів і туристських програм. 4. Розрахунок вартості туру, транстуру і визначення ціни з урахуванням ринкової ситуації. Встановлення тарифів і цін на свої послуги з комплектації турів різного складу, класності і ін. 5. Забезпечення туристів, мандрівних по маршрутах турів, всіма необхідними матеріалами рекламно-сувенірного характеру, спеціальним спорядженням і інвентарем. 6. Підготовка, підбір і призначення на маршрути кадрів, що виконують функції контакту з туристами, координації і контролю за виконанням програм обслуговування (гідів-екскурсоводів, інструкторів, аніматорів, методистів і т. д.). 7. Рекламно-інформаційна діяльність для просування свого туристського продукту до споживачів. 8. Просування і реалізація турів споживачам через систему турагентств. 9. Контроль за надійністю і якістю обслуговування. 10. Постійний оперативний зв'язок з туристами під час обслуговування, рішення виникаючих питань.
|
||||||||
|