МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТурагентиТурагентство — достатньо поширений вид бізнесу в туризмі. Конкуренція підштовхує туристські фірми до пошуку своєї ніші в туристському бізнесі за допомогою пристосування до реального попиту з урахуванням відмінностей між окремими групами споживачів. Значна частина фірм діє як роздрібні турагентства, працюючи з клієнтами напряму. Основні задачі турагента: - повне і широке освітлення можливостей відпочинку і подорожей по всіх наявних турах, курортах, туристськими центрам і др.; - просування цієї інформації за допомогою реклами: - організація продажу туристського продукту відповідно до сучасних методів торгівлі, а також використовуючи специфіку і особливості туристського ринку. Туристські агентства можуть мати різноманітні форми: - туристські агентстваз продажу турів, сформованих туроператорами, на умовах комісійної винагороди; - транспортно-туристські агентствапо організації транстурів, створюючи спільні підприємства з авіаційно-транзитними підприємствами, авіакомпаніями, залізницями і іншими транспортними організаціями. Варіантом взаємодії з перевізниками також є агентські угоди по реалізації транспортних квитків; -турагентства (бюро реалізації)при туроператорі, реалізовуючі в основному власні продукти, але продані і придбані тури. З погляду спеціалізації турагентства можуть бути: - багатопрофільними,тобто здійснюючими комплексне обслуговування будь-яких видів клієнтів, включаючи відпускників, що відряджаються (у тому числі групи клієнтів); -спеціалізованими, найпоширенішими з яких є комерційні турагентства, що спеціалізуються на організації ділових поїздок для крупних компаній, включаючи конгресне обслуговування, а також агентства, що спеціалізуються на поїздках на відпочинок. Саме останні, як правило, пропонують найширший вибір турів, круїзів і пакетних поїздок на курорти, в популярні місця відпочинку і розваг.
|
||||||||
|