Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Турагенти

Турагентство — достатньо поширений вид бізнесу в туризмі. Конкуренція підштовхує туристські фірми до пошуку своєї ніші в туристському бізнесі за допомогою пристосування до реального попиту з урахуванням відмінностей між окремими групами споживачів. Значна частина фірм діє як роздрібні турагентства, працюючи з клієнтами напряму.

Основні задачі турагента:

- повне і широке освітлення можливостей відпочинку і подорожей по всіх наявних турах, курортах, туристськими центрам і др.;

- просування цієї інформації за допомогою реклами:

- організація продажу туристського продукту відповідно до сучасних методів торгівлі, а також використовуючи специфіку і особливості туристського ринку.

Туристські агентства можуть мати різноманітні форми:

- туристські агентстваз продажу турів, сформованих туроператорами, на умовах комісійної винагороди;

- транспортно-туристські агентствапо організації транстурів, створюючи спільні підприємства з авіаційно-транзитними підприємствами, авіакомпаніями, залізницями і іншими транспортними організаціями. Варіантом взаємодії з перевізниками також є агентські угоди по реалізації транспортних квитків;

-турагентства (бюро реалізації)при туроператорі, реалізовуючі в основному власні продукти, але продані і придбані тури.

З погляду спеціалізації турагентства можуть бути:

- багатопрофільними,тобто здійснюючими комплексне обслуговування будь-яких видів клієнтів, включаючи відпускників, що відряджаються (у тому числі групи клієнтів);

-спеціалізованими, найпоширенішими з яких є комерційні турагентства, що спеціалізуються на організації ділових поїздок для крупних компаній, включаючи конгресне обслуговування, а також агентства, що спеціалізуються на поїздках на відпочинок. Саме останні, як правило, пропонують найширший вибір турів, круїзів і пакетних поїздок на курорти, в популярні місця відпочинку і розваг.

 




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Туроператори | Туроператори та турагенти на міжнародному ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.