МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТурагентиТурагентство — достатньо поширений вид бізнесу в туризмі. Конкуренція підштовхує туристські фірми до пошуку своєї ніші в туристському бізнесі за допомогою пристосування до реального попиту з урахуванням відмінностей між окремими групами споживачів. Значна частина фірм діє як роздрібні турагентства, працюючи з клієнтами напряму. Основні задачі турагента: - повне і широке освітлення можливостей відпочинку і подорожей по всіх наявних турах, курортах, туристськими центрам і др.; - просування цієї інформації за допомогою реклами: - організація продажу туристського продукту відповідно до сучасних методів торгівлі, а також використовуючи специфіку і особливості туристського ринку. Туристські агентства можуть мати різноманітні форми: - туристські агентстваз продажу турів, сформованих туроператорами, на умовах комісійної винагороди; - транспортно-туристські агентствапо організації транстурів, створюючи спільні підприємства з авіаційно-транзитними підприємствами, авіакомпаніями, залізницями і іншими транспортними організаціями. Варіантом взаємодії з перевізниками також є агентські угоди по реалізації транспортних квитків; -турагентства (бюро реалізації)при туроператорі, реалізовуючі в основному власні продукти, але продані і придбані тури. З погляду спеціалізації турагентства можуть бути: - багатопрофільними,тобто здійснюючими комплексне обслуговування будь-яких видів клієнтів, включаючи відпускників, що відряджаються (у тому числі групи клієнтів); -спеціалізованими, найпоширенішими з яких є комерційні турагентства, що спеціалізуються на організації ділових поїздок для крупних компаній, включаючи конгресне обслуговування, а також агентства, що спеціалізуються на поїздках на відпочинок. Саме останні, як правило, пропонують найширший вибір турів, круїзів і пакетних поїздок на курорти, в популярні місця відпочинку і розваг.
|
||||||||
|