Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Туроператори та турагенти на міжнародному ринку

В міжнародному туризмі діє безліч туроператорів. Такі фірми представлені на ринку як у вигляді дрібних і середніх підприємств, так і у вигляді крупних корпорацій. Проте, як і на будь-якому іншому ринку, на функціонування міжнародного туристського ринку, створення і розповсюдження високих стандартів обслуговування і передової технології серйозний вплив надають крупні туристські компанії і корпорації. Разом з готельними ланцюгами, що розповсюдили свої філіали і франчайзінгові підприємства по всьому світу, ринкову політику формують і крупні туроператори, свої агентства, що мають, в багатьох містах і країнах. Значний вплив на розвиток туристського ринку надають також незалежні асоціації туроператорів і турагентів.

Характерною особливістю останнього періоду стало активне проникнення капіталу окремих компаній на зарубіжні туристські ринки, а з утворенням єдиного європейського ринку, що передбачає вільний рух капіталів, цей процес

піде ще інтенсивнішим. Особливо високий відсоток іноземної участі в туристських фірмах Голландії, Бельгії, Австрії, Іспанії. Навпаки, французькі, італійські і англійські компанії демонструють небажання пускати на свій ринок «чужих».

Найбільш широко розповсюдили свій вплив німецькі туроператори, контролюючи ряд найбільших фірм за межами своєї країни, Наприклад, концерн ТУЇ має дочірні компанії «Терра Райзен» в Австрії і «Амбассадор Турі» в Іспанії, спільне підприємство з австрійською національною авіакомпанією — бюро подорожей «Туропа». Концерну належить 40% акцій в компанії «Арці Райцен» (Нідерланди) і 46% — в «Хорус Турі» (Франція). Оборот ТУЇ в даний час перевищив 2,5 млрд. євро.

Другий найбільший концерн Німеччини - «НУР-турістік» (оборот понад 1,5 млрд. євро) — володіє однойменними дочірніми фірмами в Голландії, Австрії, Бельгії і 25% акцій іспанської фірми «Ібероджет».

Капітал провідної німецької компанії ІТС розміщений в Швейцарії (51% акцій фірми «Куоні»), Нідерландах (25% акцій компанії «Холланд Інтернейшнл»), Бельгії (91% акцій компанії «Сан Інтернейшнл»}, Іспанії (56% акцій фірми «Трэвэл-план»).

Серед інших відомих туроператорів можна назвати «Амерікен Експрес», «Карлссон» (США), «Томсон Туропе-рейшн», «Оунерс Еброад Груп», «Айртурс», Туристське агентство Кука (Великобританія), «Нувель Фронтьерз». «Клуб Медіттеран», «Вояж» (Франція), «Спайс», «Нордіськ» (Скандинавія), «Интерхо-розум», «Куоніо (Швейцарія) і багато інших.

У розвинутих туристських країнах діє безліч туристських агентств, охоплюючи великий споживацький ринок, складаючи один одному ринкову конкуренцію. Звичайно туристське агентство — це реалізаторска сіть крупних і невеликих туристських фірм, «магазин туристських продуктів»: турів і подорожей, екскурсій і прогулянок, експедицій, пригодницьких походів, повчальних поїздок і ін.

Середнє співвідношення кількості турагентств до кількості жителів в самих розвинутих туристських країнах коливається в районі 1:10 тис. У Великобританії і Бельгії цей показник рівний приблизно 1:10 тис., в Нідерландах — 1:13,5 тис., в США — 1:14 тис. В даний час показник 1:10 тис. визнаний оптимальним, оскільки, з одного боку, достатньо широка сіть турагентств робить ринок туристських продажів «ринком споживачів», з другого боку, конкуренція, достатньо жорстка, все ж таки не приймає дуже, з помилкові форми.

Як і будь-яка інша сфера діяльності, агентсько-операторська діяльність в туризмі вимагає високої кваліфікації і

професіоналізму, глибоких знань технології, маркетингу і ринку.

Основні моменти, на які повинні постійно звертати пильну увагу туристські оператори і агенти:

- майбутнє туристської фірми залежить від того, наскільки послідовно і рішуче вона боротиметься за своє місце на ринку;

- кон'юнктура ринку мінлива, старі можливості можуть вичерпатися, а нові, навпаки, з'явитися. Слід сприймати як саме собою розуміюче той факт, що якщо в даний момент фірма з успіхом продає який-небудь продукт, це зовсім не означає, що так буде завжди. Тому необхідно постійно шукати нові можливості, розробляти нові види туристської пропозиції;

- в даний час від турфірми потрібен більше, чим раніше, знань, розторопності, ефективності дій, тобто професіоналізму. Продавати поїздки і давати кваліфіковані поради клієнтам — це дещо більше, ніж просто приймати заявки;

- краще спеціалізуватися на високодоходному і якісному продукті;

- необхідно постійно піклуватися про оновлення свого продукту, оновлення і удосконалення складу послуг, диверсифікації, слідувати за потребами клієнтів, що змінюються, враховуючи такі речі, як мода і ринкові тенденції.

 




Переглядів: 981

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Турагенти | КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.