Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Заняття10

ТЕМА: ЗАКРІПЛЕННЯ РАДЯНСЬКОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ (1929—1938рр.).

МЕТА ЗАНЯТТЯ:

· розкрити причини переходу до форсо­ваної індустріалізації;

· розглянути труднощі й особли­вості індустріалізації;

· підвести загальні підсумки індустріалізації та її значення;

· розкрити причини, етапи здійснення і наслідки суцільної колективізації;

· Розвивати у студентів уміння аналізувати, зіставляти, робити висновки.

· Виховувати студентів у дусі поваги до історії свого народу

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:карта України.

ЛІТЕРАТУРА:

В.Верстюк. Історія України. – К., 2000. – С.77-91.

О.Бойко. Історія України. – К., 2000. – С.77-91.

«Новий довідник: Історія України». – К., 2006. – С.541-549.

ПИТАННЯ:

1. Перехід до форсованої індустріалізації та командної економіки.

2. Перехід до прискореної колективізації. Поширення колгоспів.

3. Голодомор 1932—1933 рр. в Україні — геноцид українського народу.

4. Становище освіти та науки. «Розстріляне відродження».

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ:

1. Назвіть особливості індустріалізації в УСРР.

2. Припустіть, якою б могла стати країна наприкінці 30-х pp. XXст., якщо б було згорнуто неп.

3. Як світова економічна криза: а) впливала на процес індустріа­лізації в СРСР; б) використовувалася керівництвом ВКП(б) в ідеологічній боротьбі?

4. Чому одночасно з колективізацією здійснювалася «ліквідація куркульства як класу»?

 




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Входження УСРР до складу СРСР | Перехід до форсованої індустріалізації та командної економіки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.