Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти завдань

1.А(-3; 5) В(- 3; 8) С( 2;10) D( 2; 7) 14.А(2;3) В(3;5) С(10;1) D(11;-2) 27.А(-2;-2) В(-4;-6) С(4;-10) D(6;-6)
2.А(- 9; 1) В(- 7; 5) С( -3;7) D( -5; 3) 15.А(7;-1) В(4;-4) С(-2;-6) D(1;-3) 28.А(-8;-2) В(-10;1) С(-4;5) D(1;4)
3.А(0; 0) В(0; 2) С( 6;8) D( 10; 10) 16.А(-7;-2) В(-1;-3) С(0;-10) D(-7;-9) 29.А(-6;-1) В(0;1) С(6;1) D(0;-1)
4.А(-2;1) В(-1;6) С(-6;7) D(-7;2) 17.А(-9;4) В(-8;7) С(-5;9) D(0;10) 30.А(0;0) В(4;-1) С(5;-5) D(1;-4)
5.А(-2;-2) В(0;2) С(6;8) D(10;10) 18.А(4;-1) В(7;-4) С(4;-7) D(1;-4) 31.А(-7;4) В(-3;2) С(-1;-2) D(-3;-4)
6.А(2;3) В(3;5) С(10;1) D(9;-1) 19.А(9;-4) В(11;2) С(12;2) D(14;-4) 32.А(-2;0) В(-1;4) С(3;3) D(2;-1)
7.А(-3;1) В(-1;7) С(2;6) D(-1;-3) 20.А(-8;-2) В(-10;1) С(-1;7) D(1;4) 33.А(-3;-2) В(-4;4) С(4;-4) D(-2;-3)
8.А(-14;-2) В(-11;2) С(-3;2) D(-6;-2) 21.А(-4;-6) В(-2;-2) С(2;-4) D(4;-10) 34.А(-2;-1) В(-2;-2) С(7;-2) D(7;-1)
9.А(6;0) В(5;-5) С(0;-6) D(1;-1) 22.А(0;6) В(5;4) С(7;0) D(2;2) 35.А(-2;-1) В(-2;-2) С(7;-2) D(3;-1)
10.А(-4;-10) В(0;-6) С(4;-6) D(2;-10) 23.А(0;2) В(1;5) С(0;8) D(-1;5) 36.А(0;-6) В(4;-4) С(4;-8) D(0;-10)
11.А(-5;-1) В(-2;-3) С(-4;-6) D(-7;-4) 24.А(0;2) В(0;6) С(3;9) D(6;8) 37.А(7;0) В(10;2) С(13;0) D(10;-2)
12.А(-4;-10) В(0;-6) С(4;-6) D(8;-10) 25.А(3;0) В(1;3) С(7;2) D(6;-1) 38.А(4;-4) В(5;0) С(8;0) D(13;-4)
13.А(-3;1) В(-1;7) С(2;6) D(0;0) 26.А(0;2) В(0;6) С(3;9) D(7;9)  
Математичний диктант №1 Варіант 1 1.Запишіть коротко «вектор а». 2. Зобразити вектор . 3.Запишіть позначення вектора з кінцем у точці Х та початком у точці У. 4.Зобразити два однаково спрямованих, але не рівних вектора. 5.Що можна сказати про напрямок двох рівних векторів ? 6.Запишіть у вигляді рівності, чому дорівнює абсолютна величина нульового вектора. 7. Зобразити вектор і точку У. Відкладіть від точки У вектор, рівний . 8. Запишіть за допомогою позначень «довжина вектора дорівнює 3 см». 9.Знайдіть довжину вектора, зображеного на рисунку: Т 3 см S 5 см 10. Чи вірно твердження: «Якщо вектори й рівні, то вони колінеарні»? Математичний диктант №1 Варіант 2 1.Запишіть коротко «вектор в». 2. Зобразити вектор . 3.Запишіть позначення вектора з кінцем у точці Р та початком у точці А. 4.Запишіть у вигляді рівності, чому дорівнює абсолютна величина нульового вектора. 5. Зобразити вектор і точку М. Відкладіть від точки М вектор, який дорівнює вектору . 6.Що можна сказати про напрямок двох рівних векторів ? 7.Зобразити два однаково спрямованих, але не рівних вектора. 8. Запишіть за допомогою позначень «довжина вектора дорівнює 4 см». 9.Знайдіть довжину вектора, зображеного на малюнку: М К 2 см 6 см 10. Чи вірно твердження: «Якщо два вектори колінеарні, то вони однаково спрямовані»?  
Математичний диктант №2 Варіант 1 1. Знайдіть координати вектора , де А(1;3), В(-2;0). 2. Знайдіть довжину вектора (-3;4). 3. Знайдіть суму векторів (-3;2) і (-4;5). 4. Чи колінеарні вектори (-1;2) і (2;-4)? 5. Знайдіть скалярний добуток векторів (1;5) і (-3;-2). 6. Знайдіть скалярний добуток векторів й , якщо а кут між цими векторами дорівнює 300. 7. Чи перпендикулярні вектори (-2;3) і (-1;2)? 8. Знайдіть кут між векторами (1;1) і (1;0). 9. Знайдіть косинус кута між векторами (-3;1) і (3;-4). 10. Вектор має координати (-3;8), а точка F(5;2). Знайдіть координати точки К.   Математичний диктант №2 Варіант 2 1. Знайдіть координати вектора , де А(2;4), В(-3;0). 2. Знайдіть довжину вектора (6;-8). 3. Знайдіть суму векторів (-2;3) і (-4;7). 4. Чи колінеарні вектори (-2;4) і (6;-5) ? 5. Знайдіть скалярний добуток векторів (3;4) і (-2;1). 6. Знайдіть скалярний добуток векторів й , якщо а кут між цими векторами дорівнює 450. 7. Чи перпендикулярні вектори (-3;2) і (4;6) ? 8. Знайдіть кут між векторами (2;2) і (0;2). 9. Знайдіть косинус кута між векторами (-2;1) і (4;-3). 10. Вектор має координати (-4;-3), а точка F(1;3). Знайдіть координати точки К.
Варіант 3 1. Знайдіть координати вектора , де А(3;5), В(-3;2). 2. Знайдіть довжину вектора (2;-4). 3. Знайдіть суму векторів (-4;2) і (5;7). 4. Чи колінеарні вектори (8;-4) і (-2;-1)? 5.Знайдіть скалярний добуток векторів (4;2) і (-2;1). 6. Знайдіть скалярний добуток векторів й , якщо а кут між цими векторами дорівнює 1500. 7. Чи перпендикулярні вектори (3;2) і (-4;6) ? 8. Знайдіть кут між векторами (-1;1) і (-1;0). 9.Знайдіть косинус кута між векторами (3;1) і (3;4). 10. Вектор має координати (2;11), а точка F(2;-3). Знайдіть координати точки К. Варіант 4 1. Знайдіть координати вектора , де А(4;6), В(-2;4). 2. Знайдіть довжину вектора (-8;2). 3. Знайдіть суму векторів (2;-6) і (4;-8). 4. Чи колінеарні вектори (7;-3) і (1;-4)? 5.Знайдіть скалярний добуток векторів (3;2) і (-4;6). 6. Знайдіть скалярний добуток векторів й , якщо а кут між цими векторами дорівнює 1350. 7. Чи перпендикулярні вектори (4;2) і (-2;1) ? 8. Знайдіть кут між векторами (-2;2) і (0;-2). 9.Знайдіть косинус кута між векторами (2;1) і (4;3). 10. Вектор має координати (-9;10), а точки F(4;-3). Знайдіть координати точки К.



Переглядів: 662

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальна робота з теми «Вектори» | Відповіді до математичного диктанту №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.