МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Етап 1. Вибір та аналіз усіх можливих факторів, які впливають на процес (або показник), що вивчається.Фактори, які включаються в регресійну модель , повинні відповідати наступним вимогам: 1) Кожен фактор повинен бути обґрунтований теоретично; 2) Фактори повинні бути істотними, такими які створюють значний вплив на досліджуваний залежний фактор; при цьому рекомендується, щоб кількість включених в модель факторів була у 6-7 разів меншою від числа спостережень у вибірці ( довжина часового ряду); 3) Фактори не повинні бути лінійно залежними між собою, оскільки така залежність означає, що вони характеризують аналогічні властивості досліджуваного фактора (явище мультиколінеарності); 4) У модель рекомендується включати тільки такі фактори, які можуть бути чисельно виміряні; 5) У одну модель не можна включати фактор у сукупності з його пояснюючими чинниками. Одночасне їх включення призводить до невиправданого збільшення їх впливу на залежний фактор та спотворення отриманих результатів. Обробка статистичних даних завершається побудовою матриці парних коефіцієнтів кореляції. Матриця парних коефіцієнтів - симетрична відносно головної діагоналі матриця. Парні коефіцієнти кореляції використовуються для кількісної оцінки взаємозв'язку двох наборів даних, представлених в безрозмірному вигляді. Кореляційний аналіз дає можливість встановити, чи асоційовані набори даних по величині, тобто, великі значення з одного набору даних пов'язані з великими значеннями іншого набору (позитивна кореляція), або, навпаки, малі значення одного набору пов'язані з великими значеннями іншого (негативна кореляція) , або дані двох діапазонів ніяк не пов'язані (кореляція близька до нуля). Етап 2. Оцінка тісноти зв’язку між факторами Оцінка кореляційних зв'язків дозволяє визначити ступінь впливу кожного незалежного фактора на залежний. Ті незалежні фактори, які мають украй слабку тісноту зв'язку з досліджуваним фактором (коефіцієнт кореляції нижче значення 0,1), з моделі можна виключити як несуттєві.
|
||||||||
|