Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерй множинних порівнянь Крускала-Уолліса

Припустимо, що досліджується вплив декого фактору на результуючу величину. Однак, способи обробки інформації стосовно впливу цих змінних відрізняються. З цього випливає, що різним рівням впливу відповідають різні вибірки (k- вибірки генеруються k-способами).

Нульова гіпотеза припускає рівність центрів багатьох вибірок (гіпотеза однорідності). Альтернативною гіпотезою є випадок, коли центр хоча б однієї вибірки відрізняється.

Отримана величина буде приблизно розподілена як χ2з числом ступенів свободи k -1.

Критична область для гіпотези H0 має вигляд Н> Hα, де критична точка (значення) Hα відповідає рівню значущості α.

Критичні значення Hα для критерія Крускала-Уолліса

Обмеження критерію Н.

1) Для того, щоб діагностувати відмінності з рівнем значущості більше ніж 5% необхідно, щоб у кожній вибірці було не менше 3 спостережень, або хоча б в одній з них було 4 спостереження, а в двох інших - по 2.

2) При великій кількості вибірок і випробувань у кожній вибірці необхідно користуватися Таблицею критичних значень критерію χ2, оскільки критерій Крускала-Уолліса асимптотично наближається до розподілу χ2.

3) При багаторазовому зіставленні вибірок достовірні відмінності між будь-якою конкретною парою (або парами) можуть виявитися неточними. Це обмеження можна подолати, якщо провести всі можливі попарні зіставлення за допомгою тестів F.




Переглядів: 1009

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерій Шеффе | ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ з курсу «Аналітичні розрахунки у сфері фінансових послуг» для студентів СПЕЦІАЛЬНОСТІ «Фінанси І КРЕДИТ»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.