Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рівні управління

Для того щоб реалізувати національну екологічну політику, визначають три рівні управління: національний, регіональний, місцевий.

Національний рівень управлінняпередбачає такі функції: роз­роблення методологічного, нормативно-методичного та право­вого забезпечення; розроблення політики регулювання ядерної безпеки; проведення державної екологічної експертизи; фор­мування економічного механізму природокористування; регу­лювання використання природних ресурсів та запобігання заб­рудненню довкілля; ліцензування екологічно небезпечних видів діяльності; здійснення державної політики щодо зон над­звичайних екологічних ситуацій; встановлення нормативів які­сного стану природних ресурсів; формування і використання державних позабюджетних фондів охорони довкілля; регулю­вання використання ресурсів державного значення; державний контроль за дотриманням природоохоронного законодавства, зокрема числі ядерної та радіаційної безпеки; впровадження екологічного аудиту; проведення єдиної науково-технічної пол­ітики щодо охорони, раціонального використання і відновлен­ня природних ресурсів; проведення державної політики щодо збереження біорізноманіття; забезпечення екологічної безпеки як складової національної безпеки; реалізація міжнародних угод і виконання Україною взятих на себе в рамках цих угод зобов'язань та підтримання міждержавних відносин у природо­охоронній сфері; забезпечення процесу ухвалення державних рішень з урахуванням екологічних вимог (організація моніто­рингу, впровадження інформаційних технологій, ведення об­ліку забруднень, прогнозування); екологічна освіта та екологіч­не виховання.

Регіональний рівень управлінняпередбачає вирішення таких питань: регулювання використання природних ресурсів місцевого значення; визначення нормативів забруднення природного середовища (встановлення нормативів ГДВ, ГДС та розміщення відходів); впровадження економічного механізму природокори­стування; проведення моніторингу та обліку об'єктів природо­користування і забруднення довкілля; проведення державної екологічної експертизи; здійснення державного контролю за дотриманням природоохоронного законодавства; розроблення програм впровадження природоохоронних заходів, визначення і реалізація інвестиційної політики; інформування населення та заінтересованих підприємств, установ і організацій з екологіч­них питань.

Місцевий рівень управлінняпередбачає вирішення таких пи­тань: проведення локального та об'єктного моніторингів; здійснення державного контролю за дотриманням природоохо­ронного законодавства; організація розроблення місцевих еко­логічних програм і проектів.

Безумовно, екологічна політика держави в умовах її неза­лежності є предметом дослідження різних галузей науки. Ефек­тивність здійснення заходів, форм і методів забезпечення без­пеки визначають прогнозуванням оцінки стану розвитку еколо­гічних ризиків на регіональному рівні. Об'єктивне визнання загроз, встановлення їхньої сутності та можливих наслідків є запорукою планування правових, організаційно-управлінських та економічних заходів щодо запобігання наслідкам негативних проявів або реагування на них. Більшість із цих завдань взаємо­пов'язані між собою і мають регіональний характер, що зумов­лено комплексністю екологічних проблем.




Переглядів: 318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи екологічної політики | Види і рівні екологічної політики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.