![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Послідовність виконання робіт при винесенні проектної відмітки в натуруРозглянемо на конкретному прикладі. Вихідні дані : mн = 2,5 мм; НПр = 155,321; НRр= 154,245 ; S= 11,54 м. На першому етапі, у відповідності з даними таблиці 12.3, визначають тип нівеліра (і рейки) для вирішення конкретної задачі. За формулою12.1 розраховують фактичне значення mн по умовам нівелювання (високоточного, точного, технічного нівелювання). Результати розрахунку: mн*=1.25 мм; mн** = 2.14 мм; mн***= 3.41мм. Отриманий результат свідчить про можливість виконання роботи точним нівеліром Н - 3 з використанням нівелірної рейки РН - 5, при умові фіксації точки олівцем на рівній поверхні. При точному геометричному нівелюванні нівелір встановлюють по середині між репером і місцем винесення проектної відмітки (рис.12.3) щоб різниця плеч не перевищувала 5 м. Приводять його до робочого стану і по рейці, встановленій на репері, беруть відлік (d = 1242 мм). По відомому значенню відмітки репера (НПр = 155,321) і взятому відліку (d= 1242) знаходять горизонт інструмента (Ні): Ні = НRр + d = 155,321 + 1,242 = 156,563м. Після знаходження горизонту інструмента визначають довжину проектної рейки (впр): впр = Ні – НПр = 156,563 - 154,245 = 2,312 м. Встановлюють рейку в місці винесення проектної відмітки. Переміщують її вверх (вниз) до отримання відліку, рівного довжині проектної рейки, тобто, 2312 мм. В цьому випадку п'ятка рейки буде знаходитись на рівні проектної відмітки. Її положення фіксують олівцем, проводячи горизонтальну риску (рис. 12.3), висота риски над рівневою поверхнею відповідає значенню проектної відмітки. З метою уникнення випадкових похибок, процедуру винесення проектної відмітки повторюють при іншій висоті інструмента, для чого штатив з нівеліром переставляють в інше місце, або змінюють його висоту. Отримані мітки проектної відмітки можуть не співпадати. Якщо відхилення міток не перевищує допуску (до 3 мм), за дійсне положення точки з проектною відміткою приймають середину відрізка між двома мітками.
|
||||||||
|