Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРАКТИКУМ

Згідно з освітньо-кваліфікаційною характеристикою (ОКХ) бакалавр спеціальностей напряму «Будівництво» повинен мати фундаментальну наукову і практичну підготовку з хімії для вирішення задач у будівельно-технологічній та інших галузях промисловості. Орієнтуватися у сучасних досягненнях хімічного виробництва та синтезу нових матеріалів. Поряд з іншими дисциплінами, що забезпечують досягнення цієї мети, знання органічної хімії – є необхідним компонентом базової підготовки.

Курс органічної хімії є теоретичною базою для наступного вивчення загально-теоретичних і спеціальних дисциплін.

В результаті вивчення курсу студенти повинні:

Знати: сучасний стан і шляхи розвитку хімії, роль органічної хімії у науково-технічному прогресі, створенні нових будівельних, полімерних матеріалів, розв’язанні енергетичної проблеми; в раціональному використанні природних багатств і охороні природи; фізичні і хімічні властивості та практичне значення органічних речовин.

Уміти: застосовувати прийоми логічного мислення (аналізу, синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення, тощо), спостерігати і пояснювати хімічні явища, що відбуваються в природі, лабораторії, у виробництві і повсякденному житті, самостійно поповнювати, систематизувати і застосовувати знання з органічної хімії для роз’язання завдань практичногопрофесійно орієнтованого змісту, користуватись навчальною і довідковою літературою, розв’язувати хімічні задачі, поводитися з найважливішими хімічними сполуками і обладнанням, виконувати хімічні досліди і правила техніки безпеки.

В основу побудови лабораторного практикуму покладений принцип класифікації органічних сполук за функціональними групами. До кожного лабораторно-практичного заняття дається коротка характеристика даного класу органічних сполук.

Вся досліди малого лабораторного практикуму – пробірні і для їх виконання не потрібні дорогі і малодоступні реактиви, матеріали та прилади.

Досліди підібрані так, щоб студент у процесі їх виконання, одержав реальне уявлення про хімічні перетворення органічних сполук, набув навичок експериментальної роботи в хімічній лабораторії з органічними речовинами.

 

 

ЯКІСНИЙ АНАЛІЗ




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ НЕЩАСНИХ ВИПАДКАХ | ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.044 сек.