МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРАКТИКУМЗгідно з освітньо-кваліфікаційною характеристикою (ОКХ) бакалавр спеціальностей напряму «Будівництво» повинен мати фундаментальну наукову і практичну підготовку з хімії для вирішення задач у будівельно-технологічній та інших галузях промисловості. Орієнтуватися у сучасних досягненнях хімічного виробництва та синтезу нових матеріалів. Поряд з іншими дисциплінами, що забезпечують досягнення цієї мети, знання органічної хімії – є необхідним компонентом базової підготовки. Курс органічної хімії є теоретичною базою для наступного вивчення загально-теоретичних і спеціальних дисциплін. В результаті вивчення курсу студенти повинні: Знати: сучасний стан і шляхи розвитку хімії, роль органічної хімії у науково-технічному прогресі, створенні нових будівельних, полімерних матеріалів, розв’язанні енергетичної проблеми; в раціональному використанні природних багатств і охороні природи; фізичні і хімічні властивості та практичне значення органічних речовин. Уміти: застосовувати прийоми логічного мислення (аналізу, синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення, тощо), спостерігати і пояснювати хімічні явища, що відбуваються в природі, лабораторії, у виробництві і повсякденному житті, самостійно поповнювати, систематизувати і застосовувати знання з органічної хімії для роз’язання завдань практичногопрофесійно орієнтованого змісту, користуватись навчальною і довідковою літературою, розв’язувати хімічні задачі, поводитися з найважливішими хімічними сполуками і обладнанням, виконувати хімічні досліди і правила техніки безпеки. В основу побудови лабораторного практикуму покладений принцип класифікації органічних сполук за функціональними групами. До кожного лабораторно-практичного заняття дається коротка характеристика даного класу органічних сполук. Вся досліди малого лабораторного практикуму – пробірні і для їх виконання не потрібні дорогі і малодоступні реактиви, матеріали та прилади. Досліди підібрані так, щоб студент у процесі їх виконання, одержав реальне уявлення про хімічні перетворення органічних сполук, набув навичок експериментальної роботи в хімічній лабораторії з органічними речовинами.
ЯКІСНИЙ АНАЛІЗ
|
||||||||
|