МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дослід 3. УТВОРЕННЯ СОЛЕЙ КАРБОНОВИХ КИСЛОТВзаємодія кислот із металами. У дві пробірки наливають по 2–3 мл 50 %-ного розчину оцтової кислоти. У першу добавляють ошурки магнію, у другу – шматочки цинку. Спостерігають взаємодію оцтової кислоти з магнієм і цинком із виділенням Гідрогену й утворенням солі. У першому випадку утворюється ацетат магнію: 2 CH3-COOH + Mg → (CH3-COO)2Mg +H2 у другому — ацетат цинку: 2 CH3-COOH + Zn → (CH3-COO)2Zn + H2. Якщо з цинком реакція проходить повільно, реакційну суміш підігрівають. Аналогічні досліди проводять з іншими кислотами. Взаємодія солей карбонових кислот із солями мінеральних кислот. До 3 мл концентрованого розчину ацетату натрію добавляють 1 мл 5 % розчину нітрату аргентуму. Випадає білий осад ацетату аргентуму: CH3-COONa + AgNO3 → CH3-COOAg + NaNO3. У другу пробірку до 3 мл 2 % розчину ацетату натрію добавляють 2–3 мл 2 % розчину хлориду феруму (III). Утворюється ацетат феруму (III) червоно-бурого кольору:3 CH3-COONa + FeCl3 → (CH3-COO)3Fe + 3NaCl. Якщо добутий розчин ацетату феруму прокип'ятити, то утвориться основна сіль, що випадає у вигляді .червоно-бурого осаду: (CH3-COO)3Fe + 2H2O → (CH3-COO)Fe(OH)2 + 2CH3-COOH.
Дослід 4. ГІДРОЛІЗ СОЛЕЙ КАРБОНОВИХ КИСЛОТ До 3–4 мл 2 % ацетату натрію добавляють дві–три краплі 1 % водно-спиртового розчину фенолфталеїну. З'являється ледве помітне рожеве забарвлення. Під час нагрівання пробірки гідроліз посилюється, і розчин забарвлюється в яскраво рожевий колір. CH3-COONa + H2O → CH-3-COOH + OH - + Na+. Для досліду можна взяти мило – стеарат натрію C17Н35 -COONa або пальмітат натрію – C15H31-COONa.
|
||||||||
|