Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дослід 13. РОЗЧИНЕННЯ КЛІТКОВИНИ У КУПРУМ-АМОНІАЧНОМУ РОЗЧИНІ (реактив Швейцера)

У пробірку з 4–5 мл прозорого водного розчину купрум-амоніачного комплексу [Cu(NH3)4]OH (реактив Швейцера) зану­рюють смужку фільтрувального паперу або шматочок вати. Вміст пробірки перемішують скляною паличкою. При цьо­му волокна клітковини швидко роз'єднуються і майже повніс­тю розчиняються, утворюючи в'язкий розчин. Реактив Швейцера розчиняє клітковину, взаємодіє з нею й утворює комплек­сну сполуку типу гліцератів купруму.

Частину добутого розчину виливають у склянку з 10 мл 20 % розчину хлороводневої кислоти і добре перемішують. Суміш майже знебарвлюється, і вільна клітковина знову виді­ляється у вигляді білої маси.

 

Дослід 14. РОЗЧИНЕННЯ КЛІТКОВИНИ В СУЛЬФАТНІЙ КИСЛОТІ

У склянку наливають 10 мл 80 % розчину сульфат­ної кислоти і занурюють шматочок вати. У процесі перемішу­вання суміші скляною паличкою вата розчиняється.

Частину цього розчину обережно виливають у воду. Виді­ляється клітковина у вільному стані.

 

Контрольні запитання

1. Напишіть структурні формули глюкози та фруктози. Реакції окислення та відновлення.

2. Поясніть ( наведіть приклади) які вуглеводи відносяться до - відновних (редукуючи) та невідновних дисахаридів.

3. Напишіть реакції утворення естерів целюлози. Які волокна та полімери отримують з них, де їх використовують?

 




Переглядів: 925

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослід 11. ЯКІСНА РЕАКЦІЯ НА КРОХМАЛЬ. | ПОЛІМЕРИ. ВИСОКОМОЛЕКУЛЯРНІ СПОЛУКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.