Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 3. Держава і право Стародавньої Індії

Практичне заняття 2. Держава і право Стародавньої Індії (2 год)

 

Питання для обговорення:

1. Історичні умови виникнення рабовласницької держави та права в Індії. Основні джерела для вивчення цього періоду: Веди, Махабхарата, Рамаяна.

2. Державний лад в імперії Маур’їв.

3. Закони Ману як найвидатніша памятка давньоіндійського права.

3.1. Загальна характеристика Законів Ману

3.2. Регулювання майнових відносин за Законами Ману

3.3. Регулювання шлюбно-сімейних відносин за Законами Ману

3.4. Злочин та покарання за Законами Ману

3.5. Судовий процес за Законами Ману.

 

Практичне завдання:

1. Ознайомитись з матеріалами підручника Історія держави і права зарубіжних країн,ч. І В. П. Глиняного.

2. Виписати до конспекту відповіді на наступні питання:

Поділ всіх раніше рівноправних у Індії на групи ІІ пол. ІІ тис до н.е. Характеристика дхарм для кожної варни.

Процес «перетворення» варн у касти в Давній Індії.

Рекомендована література: базова: 1,2,3,4,11,12,13.

допоміжна:14,17,19,25,27,39,42,43,45,60,70,74,78,80,89,91,94,103.

 




Переглядів: 877

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система державних органів Давньосхідних деспотичних держав (Єгипет, Вавилон, Індія). | Методичні вказівки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.