МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технології кооперативного навчанняКооперативне навчання – це форма організації навчання в малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Щоб учні в малій групі працювали в режимі співробітництва, необхідні: - позитивна взаємозалежність – зусилля кожного члена групи потрібні для успіху всієї групи, тільки завдяки зусиллю кожного може бути виконане спільне завдання; - особистісна взаємодія, що стимулює діяльність (фізичне розташування «очі-в-очі», спільна реальна діяльність); - індивідуальна і групова підзвітність – загальна оцінка залежить від індивідуальних оцінок виконання кожним своєї частини завдань; - розвиток навичок міжособистісного спілкування і спілкування в невеликих групах; - обробка, аналіз результатів роботи групи, коли самі учасники роботи рефлектують щодо досягнення цілей і ефективності стосунків. Основні ознаки кооперативної групової роботи: 1. Поділ класу на групи для досягнення конкретного навчального результату. 2. Склад груп змінюється залежно від змісту і характеру навчальних завдань. 3. Завдання, які виконує група, можуть бути: - за складністю однаковими або різними; - за метою і змістом однаковими; - за змістом взаємодоповнюючими або послідовно пов’язаними із завданнями інших груп за логікою матеріалу, що дозволяє вивчити проблему з різних боків; - за способом виконання різними або однаковими. 4. Завдання мають виконуватися так, щоб можна було врахувати й оцінити індивідуальний внесок кожного члена групи й групи в цілому. Кількість членів групи (оптимальна) – 3-5 осіб. Якщо в групі 2 учні, робота називається парна. Групова і парна робота організовується як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може бути як частина уроку, так і спеціальний урок. Пам’ятайте! 1. Учні в групі об’єднуються, а не розподіляються. 2. Усі окремі відповіді правильні, а прийняте рішення – спільне. 3. Для запису результатів групової роботи доречніше користуватися великими листами паперу і маркерами (краще різнокольоровими). До технологій кооперативного навчання відносять: 1. Робота в парах. 2. Ротаційні (змінювані) трійки. 3. Два – чотири – всі разом. 4. Карусель. 5. Робота в малих групах: - діалог; - синтез думок; - спільний проект; - коло ідей. 6. Акваріум ( Додаток 1).
|
||||||||
|