МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проектна технологія (метод проектів)Метод проектів виник у 20-і роки ХХ століття у США. Спочатку його називали «методом проблем» і розвивався він у межах гуманістичного напряму у філософії та освіті, в педагогічнихпоглядах та експериментальній роботі Дж.Дьюї. Він пропонував будувати навчання на активній основі, через доцільну діяльність учнів, у відповідності з їхніми інтересами. Діти мали розв’язувати життєво важливі для них проблеми, а розв’язання – здобуття нових знань та їх застосування на практиці. Послідовник Дж.Дьюї американський учитель В.Х.Кілпатрик практично втілив цю ідею і назвав спосіб організації роботи з учнями методом проектів. Ним запропонована така класифікація проектів: - продуктивний (створюючий) проект, пов'язаний з трудовою діяльністю (конструкторською, створенням макета, доглядом за рослинами і тваринами); - споживчий проект – підготовка екскурсій, надання послуг, організація дозвілля; - дослідницький проект (біологічний, фізіологічний, технічний, розв’язання історичних чи літературних проблем); - навчальний проект (проект-вправа) – для оволодіння певними навичками. У той самий час ідея проектного навчання захопила російського педагога С.Т.Шацького, який очолив групу співробітників для практики викладання. В 20-х роках ці ідеї втілювались у навчально-виховний процес школи, але після відомої постанови ЦК ВКП(б) 1931 року – заборонено. У зарубіжній педагогіці використовувався і успішно розвивався. В нашій школі в нових умовах почав відроджуватися і займати достойне місце серед інших засобів навчання і виховання. Метод проектів– це спосіб досягнення дидактичної мети через детальну розробку проблеми (технологію), яка має завершитись реальним практично відчутним результатом. Педагогічна технологія «метод проектів» містить у собі сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю суттю. Недаремно цю технологію відносять до технологій ХХІ століття. Технологія проектування– це розв’язання учнем або групою учнів певної проблеми, яка передбачає, з одного боку, використання різноманітних методів і засобів навчання, а з другого – інтегрування знань та умінь з різних галузей науки, техніки, мистецтва. Результати мають бути «відчутні»: якщо це теоретична проблема, то конкретне її рішення, якщо практична – конкретний результат, готовий до впровадження. Мета навчального проектування – здобуття школярами досвіду практичної діяльності. Завдання: - навчити учня самостійно здобувати знання та застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань; - сприяти розвитку комунікативних здібностей; - розширити коло спілкування школярів; - прищепити уміння користуватися дослідницькими прийомами: збирати та аналізувати інформацію, висувати гіпотези, робити висновки. Основні вимоги до використання технологій: · наявність цікавої для учнів значущої соціальної проблеми; · передбачуваність результатів (доповідь, репортаж, альбом тощо); · самостійна діяльність учнів (індивідуальна, парна, групова); · структурованість змістової частини проекту (з вказівкою практичних результатів); · використання дослідницьких методів і певної послідовності дій: - визначення проблеми і завдань дослідження; - висунення гіпотези; - вибір методів дослідження; - обговорення способів оформлення кінцевих результатів, їх презентація; - збір, систематизація і аналіз отриманих даних; підведення підсумків, оформлення результатів, їх презентація; - висновки, висунення нових проблем дослідження.
|
||||||||
|