Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типологія проектів

Типологічні ознаки, що називають педагоги:

- домінуюча у виконанні проекту діяльність;

- предметно-змістова галузь;

- характер координації проекта;

- характер контактів;

- кількість учасників проекта;

- тривалість виконання проекта.

За першою ознакою розрізняють такі типи проектів.

Дослідницькі – потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальність предмета дослідження, продуманості методів, в тому числі й експериментальних; вони повністю підпорядковуються логіці дослідження і мають відповідну структуру.

Творчі – не мають чітко опрацьованої структури, спільна діяльність розвивається, підпорядковуючись жанру кінцевого результату та інтересам учасників (свято, газета, драматизація тощо).

Ігрові (рольові) – учасники беруть на себе ролі, обумовлені характером і змістом проекта. Це можуть бути і літературні персонажі, і реально існуючі особистості, стосунки яких імітуються і творчо ускладнюються.

Інформаційні (ознайомлюючи-орієнтувальні) – спрямовані на збирання інформації пр. який-небудь об’єкт, явище і ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, проаналізованою та узагальненою.

Структура тут може бути такою:

- визначення мети і актуальності;

- пошук джерел інформації;

- обробка інформації (аналіз і узагальнення);

- представлення результатів.

Такий проект може бути самостійним і частиною дослідницького.

Практико-орієнтовні – проекти, які орієнтовані на чітко визначений практичний результат (документ, програму, словник, шкільний сад тощо).

За другою ознакоюпредметно-змістовою галуззю виділяють два типи проектів:

- монопроекти – проводять в рамках одного проекта (фізики, біології, історії тощо);

- між предметні – проекти, які інтегрують різні предметні галузі, виконують в позаурочний час.

За характером координації проекти можуть бути:

- з відкритою координацією, коли ясно хто і як спрямовує дії учасників;

- прихованою координацією – коли дітям дається можливість самостійно вести роботу, або координатор – один з учасників і спрямовує роботу як самостійний керівник.

За характером контактів проекти бувають:

- внутрішні або регіональні – здійснюються в межах країни, регіону, школи, класу;

- міжнародні – в яких беруть участь представники різних країн (часто тут використовуються інформаційні засоби).

За кількістю учасників проекти поділяються на:

- особистісні;

- парні;

- групові.

За тривалістю виконання проекти розділяють:

- короткотривалі (протягом кількох уроків з одного предмета);

- середньої тривалості (від тижня до місяця);

- довготривалі (кілька місяців).




Переглядів: 3969

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектна технологія (метод проектів) | Параметри зовнішньої оцінки проекта

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.