МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типологія проектівТипологічні ознаки, що називають педагоги: - домінуюча у виконанні проекту діяльність; - предметно-змістова галузь; - характер координації проекта; - характер контактів; - кількість учасників проекта; - тривалість виконання проекта. За першою ознакою розрізняють такі типи проектів. Дослідницькі – потребують добре обміркованої структури, визначеної мети, актуальність предмета дослідження, продуманості методів, в тому числі й експериментальних; вони повністю підпорядковуються логіці дослідження і мають відповідну структуру. Творчі – не мають чітко опрацьованої структури, спільна діяльність розвивається, підпорядковуючись жанру кінцевого результату та інтересам учасників (свято, газета, драматизація тощо). Ігрові (рольові) – учасники беруть на себе ролі, обумовлені характером і змістом проекта. Це можуть бути і літературні персонажі, і реально існуючі особистості, стосунки яких імітуються і творчо ускладнюються. Інформаційні (ознайомлюючи-орієнтувальні) – спрямовані на збирання інформації пр. який-небудь об’єкт, явище і ознайомлення учасників проекту з цією інформацією, проаналізованою та узагальненою. Структура тут може бути такою: - визначення мети і актуальності; - пошук джерел інформації; - обробка інформації (аналіз і узагальнення); - представлення результатів. Такий проект може бути самостійним і частиною дослідницького. Практико-орієнтовні – проекти, які орієнтовані на чітко визначений практичний результат (документ, програму, словник, шкільний сад тощо). За другою ознакою – предметно-змістовою галуззю виділяють два типи проектів: - монопроекти – проводять в рамках одного проекта (фізики, біології, історії тощо); - між предметні – проекти, які інтегрують різні предметні галузі, виконують в позаурочний час. За характером координації проекти можуть бути: - з відкритою координацією, коли ясно хто і як спрямовує дії учасників; - прихованою координацією – коли дітям дається можливість самостійно вести роботу, або координатор – один з учасників і спрямовує роботу як самостійний керівник. За характером контактів проекти бувають: - внутрішні або регіональні – здійснюються в межах країни, регіону, школи, класу; - міжнародні – в яких беруть участь представники різних країн (часто тут використовуються інформаційні засоби). За кількістю учасників проекти поділяються на: - особистісні; - парні; - групові. За тривалістю виконання проекти розділяють: - короткотривалі (протягом кількох уроків з одного предмета); - середньої тривалості (від тижня до місяця); - довготривалі (кілька місяців).
|
||||||||
|