Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Анотація

УМОВНІ ПОЗНАЧЕННЯ

 

       
 
   
- теоретичні основи
 


         
 
- задачі з розв’язками
 
   
- задачі на закріплення
 
 
- література
 
 




       
 
   
-контрольні запитання
 

 


3.1,3.2. МНОГОГРАННИКИ ТА ЇХ ПЛОЩІ.

 

Анотація

При опрацюванні даної теми узагальнюються і розширюються знання студентів про окремі види многогранників, відомі із шкільного курсу геометрії. На матеріалі, пов’язаному з вивченням просторових геометричних фігур, потрібно повторити і систематизувати знання студентів про взаємне розташування точок, прямих і площин у просторі, вимірювання відстаней і кутів у просторі.

Просторові уявлення студентів розвиваються в процесі розв’язуванні великої кількості задач, які потребують розпізнавання многогранників і форм їх перерізів, та використання їх властивостей.

З метою попередження можливих помилок слід вимагати від студентів обґрунтування правильності вибору чи побудови різних видів кутів у просторі, включаючи кут прямої з площиною, лінійний кут двогранного кута. При розв’язуванні задач на обчислення, в тому числі задач, в яких фігурують не тільки правильні призми і піраміди, удосконалюються й розвиваються вміння студентів використовувати апарат алгебри і тригонометрії при розв’язуванні геометричних задач. А при обчислені площ поверхонь многогранників потрібно повторення формул для обчислення площі многокутників: трикутників, чотирикутників і т.д.

Також студентам потрібно пригадати правила зображення многокутників, які вивчали раніше.

 

 




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.