При опрацюванні даної теми узагальнюються і розширюються знання студентів про окремі види многогранників, відомі із шкільного курсу геометрії. На матеріалі, пов’язаному з вивченням просторових геометричних фігур, потрібно повторити і систематизувати знання студентів про взаємне розташування точок, прямих і площин у просторі, вимірювання відстаней і кутів у просторі.
Просторові уявлення студентів розвиваються в процесі розв’язуванні великої кількості задач, які потребують розпізнавання многогранників і форм їх перерізів, та використання їх властивостей.
З метою попередження можливих помилок слід вимагати від студентів обґрунтування правильності вибору чи побудови різних видів кутів у просторі, включаючи кут прямої з площиною, лінійний кут двогранного кута. При розв’язуванні задач на обчислення, в тому числі задач, в яких фігурують не тільки правильні призми і піраміди, удосконалюються й розвиваються вміння студентів використовувати апарат алгебри і тригонометрії при розв’язуванні геометричних задач. А при обчислені площ поверхонь многогранників потрібно повторення формул для обчислення площі многокутників: трикутників, чотирикутників і т.д.
Також студентам потрібно пригадати правила зображення многокутників, які вивчали раніше.