Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

[1, ст. 62 – 82 ]

[2, ст. 342 – 358]

[3, ст. 185 – 196]

[4, ст. 84 – 107]

[5, ст. 103 – 124]


Тема: Розв’язування задач на властивості призми та знаходження площі її поверхні.

Мета заняття: формування вмінь розпізнавати і знаходити елементи призми, використовуючи при цьому властивості граней, бічних ребер різних видів призм, та знаходження площі бічної і повної поверхні призми.

 

 

ПРИЗМА
  ПОХИЛА ПРЯМА       Перпендикулярний переріз Бічне ребро Висота Рис. 1 Рис. 2

 

ПЛОЩА ПОВЕРХНІ ПРИЗМИ
  Похила призма Пряма призма
  Бічна поверхня Sбіч. = Рпер.· l, де Рпер. – периметр перпендикулярного перерізу, l – довжина бічного ребра Sбіч.= Pосн.· H, де Росн. – периметр основи, Н – висота
  Повна поверхня Sповн.= Sбіч.+2·Sосн Sповн.= Sбіч.+2·Sосн

 

 

РОЗГЛЯНЕМО ПРИКЛАДИ




Переглядів: 810

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Анотація | Задача №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.