Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

[1, ст. 82 – 99]

[2, ст. 342 – 366]

[3, ст. 185 – 196]

[4, ст. 108 – 126]

[5, ст. 157 – 176]


Тема: Розв’язування задач на властивості циліндра і конуса.

 

Мета заняття: формування вмінь студентів знаходити невідомі елементи циліндра і конуса, використовуючи їх властивості.

 

План

1. Задачі на знаходження елементів циліндра.

2. Задачі на знаходження елементів конуса.

 

ЦИЛІНДР Властивості 1. Основи циліндра паралельні і рівні. 2. Усі твірні рівні і паралельні між собою. 3. Вісь, висота і твірні – перпендикулярні до основ. КОНУС Властивості 1. Усі твірні рівні між собою. 2. Усі твірні нахилені до основи під однаковим кутом. 3. Висота проходить через центр основи. ЗРІЗАНИЙ КОНУС Властивості 1. Основи паралельні. 2. Усі твірні рівні. 3. Усі твірні нахилені до площини основи під однаковим кутом.

РОЗГЛЯНЕМО ПРИКЛАДИ




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТІЛА ОБЕРТАННЯ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ. | Задача №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.