У ході вивчення теми закріплюються й поглиблюються знання студентів про логічну структуру геометрії. Розширена система аксіом, яка одержана приєднанням до аксіом планіметрії трьох аксіом площини, є основою для доведення перших теорем курсу стереометрії.
У даній темі студенти починають знайомитися із взаємним розташуванням прямих і площин у просторі. Більшу частину задач складають задачі на доведення належності точок і прямих площині. При розв’язуванні цих задач, студенти повинні активно використовувати вивчені аксіоми і наслідки з них.
Тема відіграє важливу роль у розвитку просторових уявлень студентів, які починають знайомитися з просторовою геометрією. Тому пояснення задач слід вести з широким застосуванням моделей, рисунків. Введення в розгляд таких геометричних фігур, як прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда (зокрема тетраедр), дозволяє розширити систему задач, включивши до неї задачі на побудову точок і ліній перетину прямих і площин, простіші задачі на побудову перерізів многогранників. У процесі розв’язування цих задач слід вимагати від студентів проведення додаткових обґрунтувань із посилкою на аксіоми і наслідки з них (див. додаток 1).