Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

НАСЛІДКИ З НИХ.

 

 

Анотація

У ході вивчення теми закріплюються й поглиблюються знання студентів про логічну структуру геометрії. Розширена система аксіом, яка одержана приєднанням до аксіом планіметрії трьох аксіом площини, є основою для доведення перших теорем курсу стереометрії.

У даній темі студенти починають знайомитися із взаємним розташуванням прямих і площин у просторі. Більшу частину задач складають задачі на доведення належності точок і прямих площині. При розв’язуванні цих задач, студенти повинні активно використовувати вивчені аксіоми і наслідки з них.

Тема відіграє важливу роль у розвитку просторових уявлень студентів, які починають знайомитися з просторовою геометрією. Тому пояснення задач слід вести з широким застосуванням моделей, рисунків. Введення в розгляд таких геометричних фігур, як прямокутний паралелепіпед, куб, піраміда (зокрема тетраедр), дозволяє розширити систему задач, включивши до неї задачі на побудову точок і ліній перетину прямих і площин, простіші задачі на побудову перерізів многогранників. У процесі розв’язування цих задач слід вимагати від студентів проведення додаткових обґрунтувань із посилкою на аксіоми і наслідки з них (див. додаток 1).

Література

[1, ст. 208 – 215]

[2, ст. 3 – 10]

[3, ст. 155 – 159]

[4, ст. 95 – 99, 109 – 111]

[5, ст. 92 – 102]

[6, ст. 5 – 7, 40 – 43]





Переглядів: 311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ 4. ОБ’ЄМИ ГЕОМЕТРИЧНИХ ТІЛ, ТА ПЛОЩІ ПОВЕРХОНЬ ТІЛ ОБЕРТАННЯ | ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.19 сек.