Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №1

Задачі на аксіоми стереометрії.

Мета заняття: формування вмінь студентів застосовувати вивчені аксіоми, наслідки з них і теореми до розв’язування задач та побудови простих перерізів многогранників.

План.

1. Задачі на аксіоми стереометрії.

2. Задачі на перерізи.

 

 

Аксіома С1 . Яка б не була площина існують точки, що належать цій площині, і точки, які не належать їй.

Аксіома С2 . Якщо дві різні площини мають спільну точку, то вони перетинаються по прямій, що проходить через цю точку.

Аксіома С3 . Якщо дві різні прямі мають спільну точку, то через них можна провести площину, і до того ж тільки одну.

Площина визначається:

а) прямою і точкою, яка не лежить на ній;

б) трьома точками, які не лежать на одній прямій;

в) двома паралельними прямими;

г) двома прямими, які перетинаються.

Взаємне розміщення прямої і площини:

а) якщо дві точки прямої належать площині, то вся пряма належить цій площині;

б )площина і пряма, яка не лежить на ній, або не перетинаються, або перетинаються одній точці.

 

РОЗГЛЯНЕМО ПРИКЛАДИ




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Задача №1.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.