При знайомстві з темами проводиться вивчення взаємного розташування прямих і площин в просторі: розглядається перпендикулярність прямих, прямої і площини, двох площин. Даний матеріал узагальнює й систематизує відомі студентам із планіметрії факти про перпендикулярність прямих.
При вивченні тем істотно зростає роль задач на обчислення. Слід зазначити, що в основі практично усіх цих задач лежать відомості, вивчені в планіметрії (див. додатки 1, 2, 3) :
· теорема Піфагора і наслідки з неї;
· співвідношення між елементами у прямокутному трикутнику;
· теорема синусів;
· теорема косинусів.
В окремих задачах ці відомості використовуються після попереднього застосування теореми про три перпендикуляри або теореми про перпендикулярні площини. При розв’язанні задач на обчислення слід підтримувати високий рівень обґрунтованості висновків (з посиланням на відомі студентам із планіметрії і вивчені в темі означення і ознаки перпендикулярності, теореми про взаємозв’язок паралельності і перпендикулярності, теорему про три перпендикуляри).
Як і при вивченні попередньої теми, істотну роль у формуванні просторових уявлень відіграють задачі на побудову, які в більшості випадків розв’язується конструктивно.
Теми мають важливе значення для вивчення многогранників.