Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Святкове облачення Церкви.

В день самого празника для завершування торжественного Богослужіння, церква одягається в одежі світлі, чи дивлячись на висоту важливості свята – у весь світлійший сан, як говорить Церковний устав про облачення Пасхальне.

Святкові священні одежі повчально зображують світло та велич християнських подвигів, якими ми повинні прославляти Бога, щоб досягти обіцяного єднання з Ним та вічної слави з усіма святими, що стоять при престолі Божому в білих одежах (Одк. 7, 9-17).

Освічення Церкви у великі празники.

Радості та торжеству відповідає світло. Тому Церква у великі празники звершує Богослужіння при повному освітлені храму, тим то і найбільший празник християнства називається – світлим. Багатством світла у великі празники Церква показує багатство живої радості та вдячності Богу та святим за благодійства нею пригадувані.

Спів у великі празники.

Хвалу Богові та святим у великі празники Церква віддає співом, що особливо притаманний духовній радості вірним. Бо саме спів є виразом та свідченням радості, як говорить ап. Яків: «хто веселиться духом хай співає». Так у великі празники читань практично не чути, але повсюди лунає невмовкаючий спів на подобу співу святих на небі, що досягли блаженства та вічного щастя.

Поклоніння в празники.

Торжествуючим належить стояти прямо, щоб вже самим положенням тіла показувати значіння торжества. Тому згідно постанови Церкви – «при Богослужінні в неділю, тобто Воскресний день, під час владичних празників і в П’ятидесятницю колін не приклоняти». Так було прийняти вже в перших віках християнства, про що свідчать Постанови Апостольські (2, 59), правила Вселенських Соборів (20 пр. І Всел собору; 90 пр. VI Всел. собору), Тертуліян, св. Августин та ін..

Помазання благословенним єлеєм в празники.

Ознакою милості до нас Божої та святих буває в Церкві при звершуванні святкових Богослужінь священний обряд – помазання вірних священним єлеєм по цілуванні Євангелії чи ікони.

Святкова трапеза.

Відпускаючи вірних у великі празники із храму молитви до тілесної трапези, Церква з давніх часів благословляє ослабляти, або й зовсім розривати піст (64 пр. св.. Апостолів; 55 пр. Трулл. Собору; 18 пр. собору Неокесарійського). Оскільки піст належить тим, що каються у гріхах своїх (ІІ Цар. 12, 16), а не тим що веселяться духовно.

Слава.

В деякі величні празники Церква не обмежує звершення його тільки у храмі, але виносить святкування і поза його межі. А саме іде до помешкань віруючих, де священнослужителі за старим благочестивим звичаєм славлять Бога і святих у домівках парохіян.

Така прослава Бога особливо радісна для хворих та немічних, що з поважних причин відділені від спільноти у храмі (фізично) та завжди чекають духовних отців, бажаючи розділити з ними празник, як діти зі своїми батьками. При такій прославі священик нагоду виконати також свої священичі обов’язки, які були возложені на нього як церквою, так і державою.




Переглядів: 276

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приналежності свят. | Ранок після торжества.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.