Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Історичний розвиток.

Свято Введення у храм Пресвятої Богородиці за своєю структурою нагадує креслення багатоярусного палацу. Історична основа свята: посвячення Діви Марії Богові за обітницею Її батьків Йоакима та Анни. Символічний і духовний плани свята: містика храму, значення храму для християнина, присвята людської душі Богові, мета і зміст християнського чернецтва. Обітниця посвяти дитини Богові полягала в тому, що дитину приводили в храм: над нею виконували особливий ритуал, після чого дитину виховували при храмі, вона відвідувала Богослужіння і протягом певного часу виконувала різні роботи (прибирання храмових приміщень, шиття священних риз…).

Коли Марії виповнилося три роки, Її батьки, взявши Дочку, в супроводі численних родичів пішки відправилися з Назарету в Єрусалим. На світанку третього дня вони приблизилися до Святого Міста. Дивна картина повстала перед ними. Храм на вершині гори Морея був схожим на корабель, що стоїть біля пристані з розгорнутими білосніжними вітрилами, здавалося, що він готовий здійснятися вгору і поплисти блакитним океаном неба. Промені ранкового сонця торкалися золотих шпилів та бань храму (покрівля храму була всіяна гострими золотими голками, аби птахи не сідали на неї), оточуючи його світлом, немов німбом. Назустріч паломникам вийшов первосвященик, за переказами, - праведний Захарій. Марія, залишивши батьків, швидко зійшла високими сходами храму і обійняла ризу первосвященика. Він узяв Її за руку, ввів у храм і, на превелике здивування священиків і левітів, - у вівтар, Святая Святих. Десять років Марія жила при храмі.

На згадку про Введення Пресвятої Богородиці у храм Єрусалимський 21 листопада (4 грудня) Церквою започаткований цей празник. Перші згадки про нього можна знайти у переказах палестинських християн IV ст., де оповідається, що царицею Єленою був побудований храм Введення Богородиці.




Переглядів: 233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Богословська характеристика. | Богословська характеристика.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.