МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Чому мало святих у наш час?А може і їх не є так мало, як видається. Святість не криклива, як грішність. Святість - це звичайний, природній стан божого створіння. Вона тиха і смиренна, лагідна і милосердна. Святість - це відблиск Бога, що спадає на нас! Дивлячись на святих людей, ми найперше бачимо Бога, Його відблиск Слави і присутності серед нас. Святість - це виконувати добре кожну добру справу Богові на славу і людям на користь. Це хіба так важко? Якщо ні, то бажаймо святості один одному, пишімо у СМС-ках і соц-мережах, нагадуючи про це, молімось за це, допомагаймо один одному йти цим шляхом. Без сумніву кількість святих перевищує кількість імен поміщених в церковний календар, або просто записані в історії. Велика кількість святих залишилась у незнанні, але всі вони стануть явними при кінці світу. Визнаних святих нас закликають до почитания, щоб вшанувати цих подвижників Божих, набратися у них мужності і охоти жити за наукою Христа, і таким чином також дійти до святості. Слово «святий» існувало в мові народів ще до прийняття ними християнства. Тоді воно означало – «сильний, міцний, великий на зріст», потім – «світлий, осяйний, незаплямований, чистий, шанований». Спорідненими є слова: цвіт, світло, святий. Повний православний богословський енциклопедичний словник приводить декілька визначень поняття «святий»: - те, що й обраний, істинно віруючий, обраний на служіння і славослів'я Богу; - який живе за правилами, продиктованими вірою; - угодник Божий, удостоєний вічного блаженства. Приналежність до лику святих завжди розглядалося церковною свідомістю як факт прояву в Церкві святості Божої, посередником якої є подвижник благочестя. Свідченням такої святості є: 1. Віра Церкви в святість подвижників як людей, що догодили Богу і послужили пришестю на землю Сина Божого і проповіді Святої Євангелії (на підставі такої віри прославилися праотці, отці, пророки і апостоли). 2. Мученицька смерть за Ісуса Христа чи перенесення знущання за віру Христову. 3. Чудеса, що чиняться святими по його молитвах, або від їх чесних останків - мощей, як найбільший доказ святості покійного, на дію в ньому і через нього Божественної благодаті. Церква завжди надавала великого значення нетлінності мощей. 4. Високе першосвятительське і святительське служіння Церкві. 5. Великі заслуги перед Церквою і народом Божим. 6. Доброчесне, праведне і святе життя. Нерідко свідченням святості праведника було велике шанування його народом, іноді ще й при житті. Після смерті подвижника тими християнами, що почитали його, складалася йому служба, тропар і кондак, писалася ікона і житіє. В основі такої шани завжди лежала Вища допомога людям від подвижника; проте через відсутність записів про такі чудеса, Церква могла канонізувати праведника на підставі великого шанування його народом.
|
||||||||
|