Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Будова та принцип роботи компресійної холодильної машини.

Парова компресійна машина складається з випарників 7, 8, компресора 5, конденсатора 4 і терморегулювальний вентиль 10. Для поліпшення режиму роботи в схему холодильної машини включається ряд допоміжних апаратів: мастиловідділювача, фільтри, осушувачі, теплообмінники, ресивери й інші, а також прилади автоматичного регулювання, керування, захисту, контролю і сигналізації.

 

Схема парової компресійної машини:

1 - ресивер; 2 - вентилятор; 3 - електродвигун; 4 - конденсатор; 5 - компресор;

6 - реле тиску; 7, 8 - випарники; 9 - теплообмінник; 10 - вентиль теплорегулюючий; 11- фільтр

Робота парової компресійної холодильної машини протікає в такий спосіб. Холодильний агент, що знаходиться у випарнику, кипить при низькій температурі, сприймаючи тепло від охолоджуваного середовища. Компресор відсмоктує з випарника пари, що утворилися, холодильного агента і, стискаючи них, нагнітає в конденсатор. У процесі стиску в компресорі збільшується тиск пар холодильного агента, а температура їх підвищується значно вище температури середовища, що оточує конденсатор.

У конденсаторі пари холодильного агента, віддаючи теплоту пароутворення навколишньому середовищу, конденсуються й у рідкому стані при температурі конденсації надходять у переохолоджувач (теплообмінник), де переохолоджуються і через регулюючий вентиль знову надходять у випарник, після чого холодильний цикл повторюється.

Кількість тепла, що холодильна машина віднімає за одна година від охолоджуваного середовища, називається холодопроизводительностью машини і виражається в ккал/ч.

 

1.3.2. Компресори холодильних машин.

 

У холодильних машинах застосовуються в основному поршневі і ротаційні компресори.

У залежності від конструкції ці компресори підрозділяються на відкриті, без сальникові і герметичні. У відкритих компресорів кінець колінчатого вала виходить з картера через сальникове ущільнення, що не забезпечує надійної герметизації компресора. У без сальникових компресорів ротор електродвигуна монтується на загальному валові з компресором і знаходиться в

Компресор відкритого типу 2ФВ-4/4,5 фреоновий, вертикальний, не прямоточний, двоциліндровий. Основними його частинами являються картер 2, блок циліндрів 3 із клапанною дошкою 4 і кришкою 5, кривошипно - шатунний механізм 9,14, клапанна група, сальник 13, а також усмоктувальний і нагнітальні клапани. Підставою компресора служить чавунний картер, на верхньому фланці якого укріплений за допомогою шпильок блок циліндрів із клапанною коробкою і кришкою циліндрів. На бічних фланцях блоку циліндрів змонтовані усмоктувальні і нагнітальний запірні вентилі. У картері компресора розміщений кривошипно-шатунний механізм, що складається з колінчатого вала і шатунів. Колінчатий вал спирається на бронзові втулки, запресовані в картері. Одним кінцем колінчатий вал виходить через отвір у бічній кришці картера назовні і служить для кріплення маховика 11, якому через клиноремінну передачу передається обертання від електродвигуна.

Поршні 7 відлиті з алюмінієвого сплаву і мають два ущільнювальні кільця й одне мастилоскидаюче. Кріпляться поршні до верхньої голівки шатунів за допомогою пальців 8. Клапани усмоктувальній і нагнітальні розміщаються на клапанній дошці. Змащення тертьових поверхонь компресора здійснюється розбризкуванням мастила, залитого в картер, за допомогою шатунів. Для забезпечення герметичності компресора всі з'єднання деталей постачені прокладками із севанитової гуми, а вихід колінчатого вала з картера ущільнений двома сильфонними сальниками. Компресор входить до складу холодильних агрегатів ФАК-1.1Е и ФАК-1.5МЗ, що використовуються в холодильних машинах для охолодження збірних холодильних камер.

Герметичні поршневі компресори є основними компресорами для холодильних машин, застосовуваних у холодильному устаткуванні. Розміщення компресора з електродвигуном у єдиному суцільнозварному кожусі виключає необхідність у чепцевих ущільнювачах, що підвищує його надійність, виключає витік фреону. На мал. 150 показані герметичний компресор ФГ-0,7~3 і його основні частини. В даний час виробляються герметичні компресори холодопроизводительностью від 100 до 2800 ккал/ч. Вони входять до складу холодильних агрегатів, використовуваних у побутових холодильниках і різних типах холодильного устаткування.

 


 

 

Компресор 2ФВ-4/4,5 поршневий відкритого типу:

1 – кришка картера; 2 – картер; 3 – блок циліндрів; 4 – дошка клапанна; 5 – кришка компресора (голівка); 6 – шпильки з гайками; 7 – поршень;

8 – палець; 9 – шатун; 10 – пробка; 11 – маховик; 12 – кришка сальника; 13 – ущільнення сальникове; 14 – вал колінчастий.

 

 

Герметичний компресор ФГ – 0,7 ~ 3:

1 – дошка клапанна; 2 – поршень; 3 – голівка (кришка) циліндра; 4 – трубка всмоктувальна; 5 – вентиль всмоктувальний; 6 – крильчатка; 7 – кожух; 8 – ротор електродвигуна; 2 – статор електродвигуна; 10 – вал ексцентриковий; 11 – корпус;

12 – шатун.

 




Переглядів: 6562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИНЦИП МАШИННОГО ОХОЛОДЖЕННЯ. | Теплообмінні апарати і допоміжне обладнання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.