![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЕЛЕКТРОРАДІОВИМІРЮВАЛЬНА ПРАКТИКАОлійник О.М.
Методичні вказівки та завдання щодо проходження навчальної практики
Первомайськ, 2013 ББК 31.221 О-54
Автор: О.М. Олійник, викладач Первомайського коледжу НУК імені адмірала Макарова Рецензент: І.А. Капура к.т.н., старший викладач кафедри "теплоенергетики та технології машинобудування" ППІ НУК імені адмірала Макарова, Адабір А.А. викладач української мови Розглянуто та ухвалено цикловою комісією природничо – наукових дисциплін ПК НУК імені адмірала Макарова Протокол № 4 від 17.12 2013 р. Рекомендовано до друку навчально – методичною радою Первомайського коледжу НУК імені адмірала Макарова Протокол № від р. Методичні вказівки переслідують мету закріплення і поглиблення знань, отриманих при вивченні дисципліни "Електрорадіовимірювання", придбання практичного досвіду, розвиток професійних навичок у роботі з електрорадіовимірювальними приладами. Електрорадіовимірювальна практика входить до складу практики за профілем спеціальності та має на меті дати студентам навички роботи з вимірювальними приладами при вирішенні різних вимірювальних завдань. Форма навчання: денна.
Олійник О.М. Методичні вказівки та завдання щодо проходження навчальної практики – Первомайськ, 2013 – 166с.
© Олійник О.М., 2013 © ПК НУК ім.адмірала Макарова 2013
ЗМІСТ
Вступ Електро – і радіовимірювальні прилади є технічною основою науково – дослідної, дослідно – конструкторської та виробничої бази сучасної радіоелектроніки, обчислювальної техніки та засобів автоматики. Подальший розвиток технічного рівня радіоелектронної апаратури неможливий без удосконалення засобів вимірювань. Розширення функціональних можливостей та поліпшення метрологічних характеристик приладів нерозривно пов'язані з розробкою нових і вдосконаленням відомих методів вимірювань, поліпшенням характеристик елементної бази, вдосконаленням схемотехнічних рішень, поліпшенням конструкції і технології виготовлення. Удосконалення елементної бази передбачає: розширення граничних значень параметрів радіоелементів, збільшення ступеня інтеграції, в першу чергу реалізацію аналогових вузлів цифрових приладів у вигляді інтегральних мікросхем, підвищення надійності приладів і зменшення енергоспоживання. Робота електричних установок неможлива без систематичного контролю. Однак про якість їхньої роботи, про відхилення від запропонованого режиму лише в деяких випадках можна судити на підставі зовнішнього огляду. У більшості випадків необхідно періодично чи безупинно вимірювати величини, що характеризують стани і режими роботи установки в цілому чи її елементів. Для цього застосовують різні електровимірювальні прилади, якими вимірюють струм, напругу, потужність, втрати енергії, електричний опір та інші величини.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|