![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ ІПризначення радіовимірювальної практики Практика передбачає: 1. Виконання самостійно і індивідуально кожним студентом низки практичних робіт. 2. Вивчення пристроїв окремих приладів, розгляд яких не передбачено або обмежено за часом програмою дисципліни "Електрорадіовимірювання" і застосування їх для вимірювальних цілей. 3. Вивчення окремих питань, що мають велике практичне значення, але не розглянутих детально в курсі "Електрорадіовимірювання".
У результаті виконання практичних робіт студент повинен Знати: 1. Правила вибору вимірювальних приладів при вирішенні різних завдань. 2. Методики вимірювання різних електро та радіо величин. 3. Методику визначення похибок вимірювальних приладів і процеси вимірювання. Уміти: 1. Працювати з основними типами вимірювальних приладів. 2. Вибирати типи зазначених приладів, що задовольняють вимогам конкретної вимірювальної задачі. 3. Обчислювати основні та додаткові похибки вимірювання. 4. Користуватися інструкціями і описами основних типів радіовимірювальних приладів. 5. Самостійно проводити вимірювання основних параметрів і режимів роботи типових радіоелектронних схем радіовимірювальними приладами. Найменування тем, які виносяться на практику: 1. Вступне заняття. 2. Вимірювання комбінованим приладом. 3. Повірка вимірювальних приладів. 4. Вимірювання напруг різної форми електронними вольтметрами. 5. Вимірювання параметрів лінійних компонентів ланцюгів із зосередженими параметрами. 6. Вимірювання параметрів ланцюгів за допомогою куметру. 7. Вимірювання параметрів напівпровідникових приладів. 8. Вимірювання параметрів цифрових мікросхем. 9. Вимірювання параметрів сигналів осцилографом. Вимірювання частоти методом порівняння. 10. Вимірювання параметрів сигналів різної форми за допомогою осцилографа. 11. Вимірювання параметрів сигналів електронно – рахунковим частотоміром. 12. Вимірювання різниці фаз осцилографом. 13. Вимірювання параметрів модульованих сигналів. 14. Вимірювання нелінійних спотворень. 15. Вимірювання параметрів підсилювачів. 16. Вимірювання параметрів імпульсного пристрою. 17. Вимірювання параметрів радіоелектронних пристроїв. 18. Залікове заняття.
Розділ ІІ
|
||||||||
|