МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lesson 6 Peace operationsСпокій; тиша The peace – порядок Мир just peace – справедливий мир universal peace – всесвітній мир lasting /stable/ peace – міцний мир world peace – загальний мир, мир в усьому світі peace with honour – почесний мир peace at any price – мир за будь-яку ціну to make peace – а) укласти мир; б) миритися to make оnе's peace with sb – миритися з ким-небудь breach of the peace – порушення суспільного порядку to keep the peace – підтримувати суспільний порядок to break the peace – порушувати суспільний порядок peace in the home – мир і спокій у будинку peace of mind – щиросердечний спокій peace of the evening – вечірня тиша in peace – у спокої /тиші/ for оnе's own peace of mind – для власного спокою to leave sb in peace – залишити когось у спокої; не турбувати
Численні етнічні, національні, релігійні і локальні збройні конфлікти стали головною загрозою глобальній і регіональній безпеці[30]. Географія цих конфліктів досить велика. Вона охоплює країни Азії, Африки, Європи і Латинської Америки. У відповідь світове співтовариство виступило з ідеєю миротворчої діяльності. Ціль миротворчої діяльності – запобігання і врегулювання будь-яких конфліктних ситуацій. Більшість країн використовує дипломатичні, політичні, економічні й військові засоби розв’язання конфліктів. До основних і найбільш ефективних видів діяльності для підтримки миру і безпеки варто віднести: операції щодо підтримки дипломатичних зусиль (превентивну дипломатію, миротворчість, відбудову миру), невоєнні операції і миротворчі операції. Превентивна дипломатія – це дії політичного, дипломатичного та міжнародно-правового характеру, спрямовані на попередження виникнення спорів (конфліктів) між сторонами, недопущення їхнього переростання в збройну конфронтацію. Превентивна дипломатія є політичною діяльністю різних інститутів ООН та інших міжнародних організацій (ОБСЄ, НАТО тощо). Складовим елементом превентивної дипломатії є превентивне розгортання, що включає в себе: надання гуманітарної допомоги, виділення військового, поліцейського чи цивільного персоналу і власне превентивне розгортання військ. В умовах національної кризи превентивне розгортання проводиться на прохання уряду за згодою всіх зацікавлених сторін.
Deterrence stems from the belief of a potential aggressor that a credible threat of retaliation exists. Thus, a potential aggressor is reluctant to act for fear of failure, cost, or consequences. Threats directed against the United States, allies, or other friendly nations – ranging from terrorism to weapons of mass destruction (WMD) – require the maintenance of a full array of response capabilities. Peace enforcement, strikes and raids are all examples of MOOTW that support deterrence by demonstrating national resolve to use force when necessary. Forward presence activities enhance regional stability, and provide a crisis response capability while promoting US influence. Forward presence activities include forces stationed overseas and afloat, periodic and rotational deployments, access and storage agreements, port visits, and foreign community support, to name a few. Crisis response is when US forces are able to respond rapidly either unilaterally or as a part of a multinational effort. This response may include, for example, employment of overwhelming force in peace enforcement, a single precision strike, or emergency support to civil authorities.
Головна задача миротворчої діяльності – виявлення і підтримка структур, державних інститутів, що сприятимуть врегулюванню чи запобіганню конфлікту[32]. Порівняно новою формою миротворчої діяльності єелекторальні операції. Демократичні вибори – один з ефективних засобів запобігання і врегулювання конфліктів, оскільки демократично обрані уряди, як правило, не воюють один проти одного. До форм миротворчої діяльності варто віднести і запобігання конфліктам. Запобігання конфлікту – це короткострокова діяльність, що веде сторони до столу переговорів. Лише один фактор – фактор часу – відрізняє запобігання конфлікту від засобів превентивної дипломатії, врегулювання конфлікту і діяльності по будівництву миру. У випадках, коли немає згоди між урядами і меншинами і коли конфлікт із застосуванням сили загрожує національній безпеці, міжнародні організації повинні сприяти полегшенню переговорного процесу між сторонами і виступати як посередники для вирішення конфлікту.
*****
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|