МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Критерії вступу країн до Євросоюзу.Європейський союз бере свій початок від створеного у 1957 р. Європейського економічного співтовариства з метою економічної співпраці країн, що до нього входили. Було сформовано спільний ринок капіталів, товарів та послуг, скасовано митні бар'єри, здійснено уніфікацію податкового законодавства країн-членів. Відповідно до Маастрихтського договору(лютий 1992 р.), членом ЄС має право стати будь-яка європейська держава, що дотримується демократичних принципів суспільного устрою. Поряд с тим, Маастрихтською угодою встановлено жорсткі вимоги до фінансово-економічних показників країн, які виявили бажання використовувати в розрахунках євро: 1) стабільність цін - річна інфляція не може перевищувати середній рівень інфляції у трьох країнах ЄС а найнижчим рівнем інфляції більш як на 1,5%; 2) дефіцит державного бюджету може становити не більш як 3 % ВВП; 3) державний борг може бути не більшим за 60 % ВВП; 4) зближення процентних ставок (середнє номінальне значення довгострокових процентних ставок повинно перевищувати не більше як на 2% середній рівень цих ставок у трьох країнах з найстабільнішими цінами); 5) дотримання меж коливань валютних курсів (протягом не менше ніж двох років у існуючому механізмі європейських валютних систем). Для дотримання цих вимог країнам, які виявляли бажання стати членам ЄС, необхідно було здійснити заходи, спрямовані на: 1) досягнення макроекономічної стабілізації, низького рівня інфляції, який би забезпечував нормальне функціонування економіки, стабільного курсу національної грошової одиниці, врівноваженого платіжного балансу, створення умов для позитивних структурних зрушень та подолання кризових явищ в економіці; 2) проведення ефективної валютної політики, спрямованої на розвиток валютного ринку та конкурентного середовища з метою зменшення витрат на фінансове посередництво; 3) накопичення достатнього обсягу валютних резервів, необхідних для утримання курсу національної валюти у визначених межах та підтримки її купівельної спроможності на рівні, який дає можливість збалансовувати інтереси суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності, включаючи державні; 4) удосконалення структури внутрішнього валютного ринку з урахуванням міжнародної практики та запровадження нових видів розрахунків; 5) посилення ролі банківської системи як фінансового посередника, зниження кредитних і валютних ризиків для фінансово-кредитних установ; 6) стимулювання процесів збільшення обсягів вкладів населення в банківську систему, підвищення рівня довіри населення до банківської системи; 7) підтримку розвитку фондового та страхового ринків; 8) забезпечення збалансованості державного і місцевих бюджетів, досягнення оптимального рівня бюджетного дефіциту; 9) одночасне скорочення бюджетних витрат шляхом оптимізації структури і підвищення їх ефективності. Умови прийняття країн Центральної та Східної Європи до ЄС були сформульовані у Копенгагені у червні 1993р. і дістали назву Копенгагенські критерії: 1. Політичні критерії - стабільність інституцій, які забезпечують демократію, верховенство закону, права людини та захист інтересів національних меншин. 2. Юридичні критерії - враховують спроможність взяти на себе в повному обсязі зобов'язання, пов'язані з членством у ЄС, включаючи відданість цілям політичного, економічного та монетарного союзу. 3. Економічні критерії - передбачають наявність таких умов: 3.1. встановлення рівноваги між попитом і пропозицією внаслідок взаємодії ринкових сил; 3.2. лібералізація цін та торгівлі; 3.3. відсутність суттєвих бар'єрів, які обмежують вступ у ринок (створення нових фірм) та вихід із нього (банкрутство); 3.4. національна юридична система, що регулює права власності; реалізація законів та контрактних зобов'язань може бути забезпечена в примусовому порядку; 3.5. макроекономічна стабільність, складником якої є стабільність ціп, державних фінансів та балансу зовнішніх розрахунків; 3.6. достатній рівень розвитку фінансового сектора, здатного перетворювати заощадження на інвестиції у виробництво; 3.7. спроможність конкурувати та витримати тиск ринкових сил на внутрішньому ринку ЄС; 3.8. наявність функціонуючої ринкової економіки, рівень стабільності якої достатній для того, щоб економічні агенти ухвалювали рішення в передбачуваному середовищі; 3.9. достатня кількість за прийнятними цінами фізичного та людською капіталу, включаючи інфраструктуру (постачання енергії, телекомунікації, транспорт тощо), досить високий потенціал освіти, науки; 3.10. вплив держави та чинного законодавства на конкурентоспроможність засобами -торговельної політики шляхом проведення відповідної політики в галузі конкуренції та надання державної допомоги середнім та малим підприємствам тощо. ЄС успішно здійснює регіональну політику для того, щоб допомогти країнам-претендентам підготуватися до вступу до Співтовариства. У цьому напрямі основними принципами регіональної політики ЄС є: 1) концентрація фінансових ресурсів у регіонах, які цього найбільше потребують; 2) використання програмового підходу до розвитку регіонів замість проектного; 3) партнерство і співробітництво різних суспільних секторів на рівнях управління від національного до місцевого; в принципи додатковості фінансування та субсидіарності.
|
||||||||
|