МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Бюджетні відносини Євросоюзу.
У кожній країні ЄС структура державного бюджету і бюджетний процес мають свої національні особливості. Це залежить від характеру адміністративної системи, структурних особливостей національного господарства, історичних та інших чинників. У федеративних державах бюджетний рік у членів федерації може не збігатися з федеральним бюджетом. Загальний бюджет ЄС розробляється Європейською комісією і затверджується Європейським парламентом. Виконує бюджет фінансове управління Європейської комісії, яке перебуває під подвійним контролем з боку Палати аудиторів і Європарламенту. До складу Палати аудиторів входять 15 членів, які перевіряють надходження доходів і фінансування видатків. Специфікою бюджету ЄС як ланки міжнародних фінансів є наявність власних доходів. Основними джерелами доходів бюджету ЄС: 1. традиційні джерела - мита, податки на сільськогосподарську продукцію та цукор, якими обкладаються продукти, що імпортуються з країн, які не є членами Союзу. 2. податок на додану вартість, частину якого перераховують безпосередньо до європейського бюджету, який встановлюється за єдиною для всіх країн ставкою по відношенню до уніфікованої в усіх країнах бази оподаткування (ставка податку не може перевищувати 1,4 %). 3. кошти, що перераховуються в бюджет Союзу з національних бюджетів. Внески кожної країни до бюджету визначаються залежно від рівня її економічного розвитку, який відображається у виробленому ВНП. Розміри перерахувань для кожної держави-члена ЄС індивідуальні і визначаються за досить складною математичною формулою, яка відбиває рівень економічного розвитку країни, передусім валового національного доходу на душу населення. Основним принципом Європи є допомога менш розвиненим країнам у цілому і їхнім окремим регіонам. Від самого початку створення ЄС його пріоритетом було визнано взаємодопомога у повоєнному відновленні та розвитку країн. З огляду на це було узгоджено спільну регіональну політику, що передбачала надання допомоги менш розвиненим країнам чи регіонам усередині окремих країн. На той час гостро стояло завдання просто нагодувати досхочу все населення, забезпечити його продуктами харчування. Тому було затверджено загальноєвропейську сільськогосподарську політику. Ці дві політики домінують і сьогодні, ставши наріжним каменем спільної європейської політики. На їхню реалізацію поки що йдуть майже 80 % усіх витрат бюджету Євросоюзу. Лісабонський договір від 17 грудня 2007 р. сформулював нові напрямки спільної політики, котрі стають пріоритетними для ЄС, такі, наприклад, як: 1. спільна енергетична політика, політика у сфері глобалізації, політика імміграції та боротьби з нелегальною міграцією, політика безпеки. 2. загалом видатки бюджету ЄС поділяються на: 3. адміністративні (близько 5 %); 4. операційні (до 95 %). Операційні видатки складаються з: 5. фінансування сільського господарства (до 50 %); 6. структурних перетворень в економіці країн Союзу; 7. наукових досліджень і освіти; 8. зовнішньої діяльності (реструктуризація економіки країн Центральної і Східної Європи та підготовка їх до вступу в ЄС, надання технічної і гуманітарної допомоги і т. ін.).
|
||||||||
|