Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Література

Питання для самоперевірки:

1. Назвіть і охарактеризуйте основні пізнавальні психічні процеси.

2. Дайте визначення і назвіть основні характеристики індивідуально-психологічних якостей особистості.

3. У чому полягають особливості мотиваційної сфери державного що служить?

4. Практичне завдання:

1) Визначите, які з 25 варіантів дій сприяють найкращій взаємодії в діяльності.

2) На базі запропонованих варіантів визначите стиль керівництва (вашого і вашого сусіда).

 

Ситуація Варіант дій
1. Вас обрали на посаду керівника. У колективі немає злагодженості, результати праці низькі.   а) Визначаю задачі кожному працівнику, організую строгу систему контролю. б) Даю можливість самим працівникам розібратися в ситуації. Роблю допомогу. в) Організую роботу так, щоб працівники виявляли ініціативу. г) Переконую в необхідності діяти по-новому, використовую свій авторитет. д) Збираю загальні збори, на якому пропоную програму дій. Створюю комісію з контролю за виконанням прийнятого рішення.
2. У трудовому колективі виник конфлікт між структурними підрозділами. Людей стало морозити. Конфлікт почав розростатися.   а) Звертаюся до працівників і намагаюся переконати їх самим розібратися в ситуації. б) Пропоную почати дозвіл конфлікту і спонукую працівників випливати йому. в) Збираю на нараду актив і намагаюся знайти вихід. г) Даю вказівки, як треба діяти і здійснюю строгий контроль. д) Даю ради, як краще надійти в ситуації.  
3. Вас обрали на Посаду незначною більшістю. Ви почуваєте себе в ізоляції.   а) Збираю загальні збори і пояснюю ситуацію, викладаю свою точку зору. б) Не приймаю ніяких мір, інтенсивно працюю, намагаюся чітко виконувати свої, обов’язки. в) Пропоную раді трудового колективу розібратися в ситуації. г) Намагаюся використовувати свій авторитет керівника в налагодженні відносин. д) Виявляю порушників спокою і жадаю від них змінити своє поводження.
4. Ви стали керівником ефективно функціонуючого трудового колективу. Вважаєте, що треба підтримати налагод- жений ритм роботи.   а) Строго регламентую роботу підлеглих, здійснюю контроль. б) Переконую працівників у необхідності зберігати узятий темп роботи. в) Даю працівникам можливість діяти самостійно. г) Створюю умови для ініціативи. д) Постійно раджу з керівниками структурних підрозділів.  
5. Вам необхідно зробити зміни в структурі керування. Ситуація не проста, не усі розуміють необхідність цих змін.   а) Пропоную проект плану і доводжу його переваги. б) Створюю творчу групу для ухвалення рішення. в) Висуваю проблему перед колективом, призиваю прийняти рішення. г) Пропоную план і визначаю задачі кожного, контролю хід виконання плану. д) Збираю актив і доводжу до відома необхідність змін, пропоную провести роботу в робочих групах.  

 

 


Тема 5




Переглядів: 253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика і підбір кадрів для державної служби | МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ ТА КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.