МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Візитна карткаВізитна карткадопомагає уникнути непорозумінь при знайомстві і є ефекти-вним засобом не тільки представлення партнерів, а й ділового спілкування взагалі. Візитна картка для бізнесу (ділова візитна картка) оформлюється згідно зі встановленими вимогами: лише білий папір, певні розміри, чіткий чорний шрифт; угорі по центру – назва фірми, у правому кутку – робочий номер телефону. На віт-чизняній візитній картці текст нерідко дублюється англійською мовою. Візитні картки використовують у таких типових випадках: інформація під час знайомства; інформація про себе для налагодження контактів; підтримання ділових контактів з партнерами, поздоровлення; висловлювання подяки, співчуття та супроводження квітів і подарунків. Залежно від призначення розрізняють такі типи візиток, на яких роблять та-кож написи від руки: – Р.R. – висловлювання подяки; – Р.F. – поздоровлення зі святом; – Р.F.С. – задоволення знайомством; – Р.F.N.А. – поздоровлення з Новим роком; – Р.Р.С. – прощання при від'їзді назавжди; – Р.С. – висловлювання співчуття; – Р.Р. – заочне представлення. Існують основні правила користування візитними картками, яких треба до-тримуватись для забезпечення взаєморозуміння в діловому спілкуванні: направлення візитної картки рівнозначно візиту; ввічливіше залишати візитну картку особисто; відповіді на візитну картку даються протягом доби також карткою; порядок (послідовність) вручення візитної картки такий самий, як і при представленні; у резиденції чоловіка нежонатий чоловік залишає візитки для чоловіка та його дружини; у приміщенні жонатого чоловіка жінки своїх карток не залишають; після знайомства з жінкою чоловік має протягом тижня направити свою картку її чоловікові; жінки обмінюються картками за тими самими правилами, що й чолові-ки; після ділового обіду чи вечері запрошені направляють картки господа-рям протягом тижня; високопоставлена особа (іноземна), яка перебуває в країні проїздом, має залишати свої візитні картки протягом доби. Такий самий термін для відповідей. Крім візитних карток до ділової атрибутики, як правило, належать: ділові по-дарунки, діловий одяг, сумочка (для жінок) або аташе-кате. Варто дотримуватись певної техніки ділового спілкування: вміти говорити, слухати, задавати питання, ке-рувати емоціями. Ключовим при цьому є положення про необхідність ознайомлення з культурою країни, в якій передбачається ділова зустріч.
|
||||||||
|