Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика підходів до проведення реформи адміністративного права.

В останні десятиліття ХІХ ст. виникли й набули поширення концепції, котрі заперечували необхідність суверенітету як обов’язкового атрибуту держави. У західній літературі ці погляди, як правило, пов’язували з труднощами, що виникали в ході вирішення проблеми суверенітету в федеративних державах. Навіть мали місце теорії заперечення суверенітету як такого, принципу суверенітету взагалі. Ідея подільності суверенітету, можливості існування поряд із суверенними державами несуверенних і напівсуверенних була поширена у західній теорії адміністративного права. Виникнення й розвиток теорії суверенітету в ХVІ-ХVІІ ст. у Східній Європі, як і в Західній, спричинила діяльність прогресивних для свого часу соціальних сил.

Таким чином, положення про належність влади народу є ключовим для всіх можливих ідей та концепцій народного суверенітету, оскільки воно пов'язано з подоланням основної суперечності між державою й народом, урядом і громадянами, відповідно до цього демократія завжди більшою або меншою мірою означає народовладдя, суверенітет народу та його участь у політичному житті.

Можна зробити висновок, що дослідження концепції народного суверенітету створює основу для ефективної реалізації адміністративної реформи в Україні, зміст якої полягає в комплексній перебудові існуючої в Україні системи державного управління всіма сферами суспільного життя та розбудови деяких інститутів державного управління, яких Україна ще не створила як суверенна держава. Проведення зазначених заходів забезпечить створення умов для реалізації народного суверенітету.

Особливістю концепцій суверенітету держави в українській адміністративно-правовій думціє те, що через нетривалість періодів державності в України теоретичні конструкції мислителів були спрямовані на відновлення державного суверенітету, на утвердження незалежної державної влади, здатної самостійно вирішувати економічні, політичні, правові питання, володіти повнотою прав на власній території.

Теоретичний аналіз сутності та практики реалізації концепції державного суверенітету дає змогу виявити такі його основні риси. По-перше, для властивого суверенітету державної влади верховенства й незалежності характерна об’єктивна якісна визначеність. По-друге, суверенні властивості державної влади, як і інші її властивості, виявляються в її відносинах та взаємодіях з іншими явищами громадського життя. По-третє, об’єднання в єдиному понятті „державний суверенітет” таких властивостей державної влади, як верховенство й незалежність, не має випадкового характеру. По-четверте, верховенство та незалежність як важливі властивості державної влади одночасно являють собою його якісні ознаки. Кожний із зазначених моментів має неоціненне значення для виявлення найважливіших сторін й особливостей державного суверенітету.




Переглядів: 297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція реформи адміністративного права (загальна характеристика). | Отже, зауважимо, що реформування адміністративного права в основі мало двояке спрямування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.