МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Отже, зауважимо, що реформування адміністративного права в основі мало двояке спрямування.З одного боку, воно відображало потреби юридичного супроводження конкретних заходів самої адміністративної реформи. І в цьому випадку завдання реформування адміністративного права змістовно, так би мовити, було підпорядковано завданням здійснення адміністративної реформи. З іншого боку, реформування адміністративного права мало на меті здійснення необхідних перетворень у самій галузі адміністративного права як складовій частині правової системи. І в цьому випадку реформування адміністративного права - це конкретний напрям, чи самостійний елемент, адміністративної реформи. Характеристика першочергових заходів реформування адміністративного права. Першочерговими заходами є: Загальні заходи; заходи з реформування кабінету міністрів україни; заходи з реформування центральних органів, виконавчої влади; заходи з реформування місцевих органів виконавчої влади; заходи з реформування державної служби, заходи з реформування місцевого самоврядування, інформаційне, наукове та інше забезпечення заходів адміністративної реформи. Для здійснення даних заходів необхідно: Підготувати пропозиції щодо уточнення складу, завдань та повноважень Державної комісії з проведення в Україні адміністративної реформи, а також щодо організації роботи її постійно діючого штатного підрозділу; Розробити план підготовки проектів законів та інших нормативно-правових актів з метою організаційно-правового забезпечення проведення адміністративної реформи в Україні; Запровадити систему моніторингу і контролю за проведенням адміністративної реформи, забезпечити систематичне подання центральними та місцевими органами виконавчої влади відповідних аналітичних матеріалів для подальшого узагальнення їх та відповідного інформування Президента України і Прем'єр-міністра України. Підготувати пропозиції щодо вдосконалення організаційного і правового забезпечення контролю за здійсненням органами та посадовими особами місцевого самоврядування повноважень органів виконавчої влади, наданих їм законом.
|
||||||||
|