МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Державні службовці в системі публічної адміністрації.Державний службовець має певне правове становище або правовий статус. Правовий статус державних службовців визначається сукупністю прав, свобод, обов’язків, обмежень, відповідальності, що встановлені законодавством і гарантовані державою. Правові норми державної служби включають правові положення, що регламентують зміст правовідносин осіб, які перебувають на державній службі; порядок утворення державно-службових правовідносин та правові наслідки; зміну державно-службових правовідносин; права й обов’язки державних службовців; правові наслідки порушення службовцями своїх обов’язків, заборон і обмежень, накладення дисциплінарних стягнень; порушення державними органами, органами місцевого самоврядування, а також посадовими особами і т. ін. своїх обов’язків і недотримання прав державних службовців; правовий захист у державно-службових правовідносинах. Виникнення статусу державного службовця починається з моменту видання наказу про призначення на посаду, а закінчення державно-службових правових відносин свідчить про втрату статусу державного службовця. Державний службовець, який вступає у трудові відносини з державним органом, набуває адміністративно-правового статусу, визначальними рисами якого є: - права та обов’язки державних службовців встановлюються, як правило, у межах компетенції органів, в яких вони перебувають на державній службі; - діяльність державних службовців підпорядкована виконанню завдань, покладених на відповідний орган, і має офіційний характер, оскільки державний cлужбовець здійснює функції держави і вирішує коло державних завдань; - службові права та обов’язки характеризуються єдністю, своєрідність якої полягає в тому, що їх права одночасно є обов’язками (повинні використовуватися в інтересах служби), а обов’язки - правами, адже інакше обов’язки неможливо буде здійснити; - реалізація службовцями своїх прав та обов’язків гарантується законодавством; - законні приписи і вимоги державних службовців повинні виконуватися всіма, кому вони адресовані, як у самому органі державної влади, так і щодо зовнішніх суб’єктів права; - передбачені обмеження окремих загальногромадянських прав з метою ефективності службової діяльності; - передбачені певні пільги, а також підвищена відповідальність за вчинення правопорушень.
|
||||||||
|