МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види адміністративних проваджень, що пропонуються в проекті Адміністративно-процесуального кодексу України.Письмове провадження – розгляд і вирішення адміністративної справи в адміністративному суді будь-якої інстанції без виклику сторін і проведення судового засідання на основі наявних у суду матеріалів у випадках, передбачених цим Кодексом Підготовче провадження (підготовку справи до розгляду) здійснює суддя адміністративного суду, який порушив провадження в адміністративній справі, або за його дорученням помічник судді, який має вищу юридичну освіту. Помічник судді при виконанні доручення користується повноваженнями судді. Провадження у справах щодо оскарження нормативно-правових актівпоширюється на розгляд адміністративних справ щодо: 1) законності постанов Верховної Ради України, Указів та розпоряджень Президента України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, постанов Верховної Ради Автономної Республіки Крим; 2) конституційності, законності та відповідності правовим актам з вищою юридичною силою нормативно-правових актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади; 3) конституційності, законності та відповідності правовим актам з вищою юридичною силою нормативно-правових актів Ради міністрів Автономної Республіки Крим; 4) конституційності, законності та відповідності правовим актам з вищою юридичною силою нормативно-правових актів місцевих державних адміністрацій; 5) конституційності, законності та відповідності правовим актам з вищою юридичною силою нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування; 6) конституційності, законності та відповідності правовим актам з вищою юридичною силою нормативно-правових актів інших суб‘єктів владних повноважень. Провадження у справах з приводу оскарження рішень, дій або бездіяльності виборчих комісій Заяви з приводу рішень виборчих комісій про реєстрацію кандидата або про відмову у реєстрації претендента на кандидата можуть бути подані до адміністративного суду протягом п'яти днів з моменту їх прийняття або з дня виявлення порушення вимог виборчого законодавства. Заяви з приводу інших рішень, дій чи бездіяльності виборчих комісій або комісій з референдуму можуть бути подані до суду протягом десяти днів з дня виявлення порушення вимог виборчого законодавства, якщо інше не передбачено законом.
|
||||||||
|