МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Insert conjunctions of time.1. She'll stay with me ... her mother comes. 2. At any rate, her mother will be here ... Lily leaves for England. 3. They are to arrive ... you leave. 4. The moon was shining through the tree trunks ... they sat again side by side on the log seat. 5. What have you been doing ... I saw you last? 6. ... we approached the village the houses were beginning to take shape. 7. Let us start... the sun rises. 8. I shall not forget that summer ... I live. 9. Hardly had I touched the pillow ... I fell asleep. 10. No sooner had the clock struck ten ... the stranger appeared.
Complete the sentence frames with an item from a) and an item from b), in an appropriate order, as in 1. a) b)
1.+f Since the train was delayed for more than an hour, the passengers were given a full refund. 2. … as…. 3. Seeing as … 4. Because … 5. … since … 6. As … 7. … seeing that … 8. … because …
33. Match the sentence halves and give special emphasis to the adjective by moving it to the front of the sentence, as in 1. Use either though or as.
1.+g. Amazing though it may seem, my brother John has just won the lottery. (or Amazing as it may seem …)
|
||||||||||||
|