Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета і завдання навчальної дисципліни

1.1 Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка» є:

- розкриття і усвідомлення мети, завдань, змісту і методів виховання дітей дошкільного віку в сім’ї та ДНЗ, підготовки їх до школи.

1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогіка» є:

- розвиток у майбутніх спеціалістів у галузі дошкільної освіти педагогічного мислення;

- оволодіння надбаннями світової педагогічної думки та педагогічними традиціями українського народу, сучасними освітніми технологіями;

- формування здатності до педагогічного осмислення явищ виховання, навчання і розвитку дитини в умовах родинно-суспільного виховання;

- розвиток умінь педагогічної рефлексії та педагогічного прогнозування;

- формування творчого підходу до педагогічної діяльності;

- підготовка до практичного здійснення завдань педагога в сучасних умовах дошкільної освіти;

- формування умінь самостійної роботи по вдосконаленню фахової майстерності.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні: знати:

- основні педагогічні поняття і терміни;

- державні документи про освіту, дошкільну освіту;

- дидактичні принципи;

- надбання світової та вітчизняної педагогічної думки;

- сучасні освітні технології;

- організаційні форми, методи і прийоми навчання та виховання дітей;

- вимоги до проведення різних типів занять в ДНЗ;

- передовий педагогічний досвід району, області, України;

- форми роботи ДНЗ з батьками;

- принципи, умови та методику планування освітньо-виховної роботи з дітьми;

- основні документи, що визначають організацію і керівництво ДНЗ;

- активні форми методичної роботи в ДНЗ;

- форми зв’язку ДНЗ і школи, показники готовності дитини до навчання в школі;

- види ігор та методику керівництва ними.

вміти:

- планувати і проводити навчально-виховну роботу в різних вікових групах;

- організовувати заняття та інші форми навчання дітей;

- керувати різними видами ігор та формами трудової діяльності дітей;

- знаходити нові форми та методи навчання й виховання в нестандартних педагогічних ситуаціях;

- діагностувати рівень розвитку дітей і проектувати систему заходів з метою корекції виховного процесу;

- проводити режимні процеси, забезпечуючи індивідуальний розвиток кожної дитини;

- у відповідності з сучасними вимогами готувати дітей до школи;

- підбирати методи і прийоми навчання залежно від змісту навчального матеріалу, вікових та індивідуальних особливостей дітей;

- забезпечувати комфортні умови для розвитку необхідних дитині моральних якостей особистості: колективізму, культури поведінки, чесності й правдивості, людяності, любові до Батьківщини;

- організувати індивідуальні та колективні форми роботи з батьками з метою забезпечення єдності у навчанні та вихованні дітей;

- самостійно займатися науково-дослідною роботою з використанням експериментальної технології;

- підвищувати свій професійний рівень, інтенсивно здобувати освіту в процесі практичної діяльності в ДНЗ;

- аналізувати діяльність вихователів, власну діяльність та діяльність своїх товаришів.

Сформовані компетенції:

1. Особистісно-професійні:

- цілеспрямованість, соціальна відповідальність, самоосвіта;

- любов до дітей, інтерес та емоційно-ціннісне ставлення до професії вихователя;

- професійна спрямованість (на дитину, її батьків, на себе);

- інтерес до інноваційної діяльності та науково-дослідної роботи;

- організаторські здібності, педагогічна емпатія;

- творчість, активність, моральна зрілість, справедливість і об’єктивність, чесність, дисциплінованість.

2. Конструктивно-організаційні компетенції:

- формування мети і завдань педагогічної діяльності;

- планування роботи;

- моделювання і керівництво різними видами діяльності дітей;

- педагогічне управління поведінкою та активністю дітей.

3. Освітньо-виховні компетенції:

- здійснення індивідуального підходу;

- активізації пізнавальної діяльності дітей;

- розвиток творчих здібностей дітей;

- розробка конспектів різних видів діяльності дітей;

- створення раціонального розвивального середовища;

- швидка орієнтація в педагогічних ситуаціях.

4. Гностично-дослідницькі:

- проектування розвитку особистості кожної дитини і дитячого колективу;

- складання персоніфікованого плану розвитку, навчання і виховання дитини;

- застосування дослідницьких методів професійної діяльності (спостереження, експеримент, анкетування та ін.);

- засвоєння нових педагогічних технологій.

5. Діагностично-корекційні:

- вивчення особистості дитини, колективу, діяльності дітей, педагога;

- складання психолого-педагогічної характеристики на дитину, колектив;

- педагогічна рефлексія.

6. Консультативно-координувальні:

- забезпечення взаємодії ДНЗ і сім’ї;

- використання педагогічно-доцільних форм роботи з батьками;

- забезпечення наступності в роботі ДНЗ і школи.

 

У посібнику представлені опорні лекції з педагогіки. У додатках подано зразки конспектів режимних процесів, занять, ігрової, самостійної художньої, трудової діяльності, педагогічні ситуації для батьків. Посібник рекомендований студентам та викладачам у підготовці до лекцій, практичних занять.

 





Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | Тема: Вихователь сучасного дошкільного закладу, особливості його професії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.