МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до ділянки ДНЗ1. Достатня площа. 2. Трав'яне покриття. 3. Кільцева доріжка (1-1,5 м). 4. Обсаджена нешкідливими кущами. 5. Тіневий навіс (павільйон). 6. Майданчик для рухливих ігор (посипаний піском). 7. Ящик з піском (закривається на ніч). 8. Споруди для творчих ігор: машини, ракета, літак, будинок, човен. 9. Спортивне обладнання: гірка, драбинка, колода. бум, гойдалки, щити. 10. Столики, лави, пеньочки. Зміст прогулянки 1. Молодша, середня групи: - спостереження (короткочасні) в природі, за працею няні, двірника; - індивідуальна робота з різних розділів програми (називаються імена дітей і мета); - рухливі ігри різної рухливості на різні рухи; - ігри з будівельним матеріалом, сюжетними іграшками, на спорудах, в піску; - трудові доручення (полити квіти, прибрати майданчик). 2. Старша група: - спостереження (більш тривалі, повторні) за явищами природи, суспільного життя; - трудова діяльність (доручення, колективна праця); - дидактичні ігри (знайомі); - рухливі ігри великої й середньої рухливості; спортивні ігри; - індивідуальна робота з різних розділів; - створення умов для сюжетно-рольових ігор. Слід чергувати організовані види діяльності із самостійними, колективні – з індивідуальними, рухливі – зі спокійними. Вечірня прогулянка – коротша за денну. Дітей заохочують до спокійних, улюблених ігор, обмежуючи дещо рухову активність. Цільова прогулянка – прогулянка за межі ДНЗ з метою показати дітям об'єкт чи явище, яких неможливо побачити на території ДНЗ (до парку, лісу, водойми, на луг, по вулиці). Зміст: спостереження; рухлива гра; робота з розвитку мовлення (повторення вірша, чистомовки); дидактичні ігри в природному середовищі ("З якого дерева листок?"); збір природного матеріалу. Обов'язково: перевірити, як діти взуті, одягнені; взяти воду, аптечку; перевірити дорогу і місце прогулянки; ідуть дві особи. Організація роботи в ІІ половину дня 1. Підйом. 2. Загартовуючі процедури: повітряні ванни у поєднанні з фізичними вправами (або гімнастика пробудження). 3. Полуденок. 4. Ігри: дидактичні, малорухливі, будівельно-конструктивні, драматизації. 5. Колективна праця (художня, господарсько-побутова, праця в кутку природи): 1 раз на тиждень. 6. Розваги (1 раз на тиждень): фізкультурні, музичні, видовища, вечори казок, вечори ігор, забав, атракціонів. 7. Самостійна художня діяльність (один раз на тиждень): зображувальна, художньо-мовленнєва, музична, драматична). 8. Індивідуальна робота. 9. Робота з батьками (бесіди, консультації). 10. Вечірня прогулянка.
|
||||||||
|