Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Організація сну і харчування в ДНЗ

План:

1. Значення сну.

2. Підготовка дітей до сну.

3. Методика організації сну.

4. Організація і методика проведення харчування.

 

Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010. – с. 36-47).

 

Сон – охоронне гальмування (І. П. Павлов).

Сон відновлює працездатність організму, сприяє збереженню здоров'я.

Для дітей необхідний міцний і достатньо тривалий сон згідно режиму.

Підготовка до сну

- створення спокійної обстановки;

- провітрювання і вологе прибирання в приміщенні;

- світло – не яскраве;

- не можна проводити перед сном лікувальних процедур, ігор великої рухливості;

- вкладати потрібно в один і той же час;

- ліжка – тверді, білизна – свіжа.

Методика організації сну

- роздягаються діти в груповій кімнаті, одяг складають охайно на стільці;

- вкладають спочатку молодших, слабкіших дітей, а піднімають по мірі просинання;

- під час сну в спальні присутній вихователь;

- повинна бути тиша, але не абсолютна.

Організація харчування

- перед їжею - миють руки старанно, а якщо потрібно, то й обличчя;

- спокійна обстановка в групі, чисто, провітрено;

- гарна сервіровка столу;

- їжа – приємна на запах і вигляд, не гаряча;

- формуються навички культурної їжі;

- з середньої групи – чергові по їдальні;

- якщо дитина погано їсть – заохотити ігровим прийомом;

- після їжі – дякують, користуються серветкою.

Причини поганого апетиту:

- погіршення стану здоров'я дитини;

- розпещеність дітей, яких вдома умовляють їсти, вдаючись до різних способів заохочення;

- порушення режиму;

- негарно оформлені страви;

- неприємний запах страви;

- фіксування уваги на поганому апетиті малюка.

 

Тема: Організація і методика проведення прогулянки та другої половини дня

План

1. Значення прогулянки, її місце в режимі дня.

2. Ділянка, вимоги до її обладнання.

3. Зміст прогулянки. Вечірня прогулянка.

4. Цільова прогулянка, її зміст.

5. Організація роботи в ІІ половину дня.

Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010.).

 

Прогулянка – засіб всебічного розвитку дітей. Проводиться в І і ІІ половини дня.

Значення прогулянки

1. Розширюється кругозір дітей, розвивається спостережливість.

2. Вдосконалюються рухові навички і фізичні якості.

3. Покращується робота дихальної, серцево-судинної системи.

4. Загартування природними факторами (сонце, повітря, вода).

5. Виховуються моральні якості (товариськість, колективізм, організованість).

6. Розвиваються естетичні почуття (сприймання краси природи).

7. Вдосконалюються трудові уміння і навички.




Переглядів: 3291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Організація роботи в години ранкового прийому | Вимоги до ділянки ДНЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.