Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Організація сну і харчування в ДНЗ

План:

1. Значення сну.

2. Підготовка дітей до сну.

3. Методика організації сну.

4. Організація і методика проведення харчування.

 

Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010. – с. 36-47).

 

Сон – охоронне гальмування (І. П. Павлов).

Сон відновлює працездатність організму, сприяє збереженню здоров'я.

Для дітей необхідний міцний і достатньо тривалий сон згідно режиму.

Підготовка до сну

- створення спокійної обстановки;

- провітрювання і вологе прибирання в приміщенні;

- світло – не яскраве;

- не можна проводити перед сном лікувальних процедур, ігор великої рухливості;

- вкладати потрібно в один і той же час;

- ліжка – тверді, білизна – свіжа.

Методика організації сну

- роздягаються діти в груповій кімнаті, одяг складають охайно на стільці;

- вкладають спочатку молодших, слабкіших дітей, а піднімають по мірі просинання;

- під час сну в спальні присутній вихователь;

- повинна бути тиша, але не абсолютна.

Організація харчування

- перед їжею - миють руки старанно, а якщо потрібно, то й обличчя;

- спокійна обстановка в групі, чисто, провітрено;

- гарна сервіровка столу;

- їжа – приємна на запах і вигляд, не гаряча;

- формуються навички культурної їжі;

- з середньої групи – чергові по їдальні;

- якщо дитина погано їсть – заохотити ігровим прийомом;

- після їжі – дякують, користуються серветкою.

Причини поганого апетиту:

- погіршення стану здоров'я дитини;

- розпещеність дітей, яких вдома умовляють їсти, вдаючись до різних способів заохочення;

- порушення режиму;

- негарно оформлені страви;

- неприємний запах страви;

- фіксування уваги на поганому апетиті малюка.

 

Тема: Організація і методика проведення прогулянки та другої половини дня

План

1. Значення прогулянки, її місце в режимі дня.

2. Ділянка, вимоги до її обладнання.

3. Зміст прогулянки. Вечірня прогулянка.

4. Цільова прогулянка, її зміст.

5. Організація роботи в ІІ половину дня.

Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010.).

 

Прогулянка – засіб всебічного розвитку дітей. Проводиться в І і ІІ половини дня.

Значення прогулянки

1. Розширюється кругозір дітей, розвивається спостережливість.

2. Вдосконалюються рухові навички і фізичні якості.

3. Покращується робота дихальної, серцево-судинної системи.

4. Загартування природними факторами (сонце, повітря, вода).

5. Виховуються моральні якості (товариськість, колективізм, організованість).

6. Розвиваються естетичні почуття (сприймання краси природи).

7. Вдосконалюються трудові уміння і навички.




Переглядів: 3194

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Організація роботи в години ранкового прийому | Вимоги до ділянки ДНЗ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.