МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Організація сну і харчування в ДНЗПлан: 1. Значення сну. 2. Підготовка дітей до сну. 3. Методика організації сну. 4. Організація і методика проведення харчування.
Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010. – с. 36-47).
Сон – охоронне гальмування (І. П. Павлов). Сон відновлює працездатність організму, сприяє збереженню здоров'я. Для дітей необхідний міцний і достатньо тривалий сон згідно режиму. Підготовка до сну - створення спокійної обстановки; - провітрювання і вологе прибирання в приміщенні; - світло – не яскраве; - не можна проводити перед сном лікувальних процедур, ігор великої рухливості; - вкладати потрібно в один і той же час; - ліжка – тверді, білизна – свіжа. Методика організації сну - роздягаються діти в груповій кімнаті, одяг складають охайно на стільці; - вкладають спочатку молодших, слабкіших дітей, а піднімають по мірі просинання; - під час сну в спальні присутній вихователь; - повинна бути тиша, але не абсолютна. Організація харчування - перед їжею - миють руки старанно, а якщо потрібно, то й обличчя; - спокійна обстановка в групі, чисто, провітрено; - гарна сервіровка столу; - їжа – приємна на запах і вигляд, не гаряча; - формуються навички культурної їжі; - з середньої групи – чергові по їдальні; - якщо дитина погано їсть – заохотити ігровим прийомом; - після їжі – дякують, користуються серветкою. Причини поганого апетиту: - погіршення стану здоров'я дитини; - розпещеність дітей, яких вдома умовляють їсти, вдаючись до різних способів заохочення; - порушення режиму; - негарно оформлені страви; - неприємний запах страви; - фіксування уваги на поганому апетиті малюка.
Тема: Організація і методика проведення прогулянки та другої половини дня План 1. Значення прогулянки, її місце в режимі дня. 2. Ділянка, вимоги до її обладнання. 3. Зміст прогулянки. Вечірня прогулянка. 4. Цільова прогулянка, її зміст. 5. Організація роботи в ІІ половину дня. Література: Організація режимних процесів у ДНЗ (Упор. І. Ф. Кірсанова. – Х., 2010.).
Прогулянка – засіб всебічного розвитку дітей. Проводиться в І і ІІ половини дня. Значення прогулянки 1. Розширюється кругозір дітей, розвивається спостережливість. 2. Вдосконалюються рухові навички і фізичні якості. 3. Покращується робота дихальної, серцево-судинної системи. 4. Загартування природними факторами (сонце, повітря, вода). 5. Виховуються моральні якості (товариськість, колективізм, організованість). 6. Розвиваються естетичні почуття (сприймання краси природи). 7. Вдосконалюються трудові уміння і навички.
|
||||||||
|