МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Значення і завдання розумового вихованняПлан 1. Поняття і значення розумового виховання. Сучасні дослідження в галузі розумового виховання дітей. 2. Завдання розумового виховання дітей дошкільного віку. 3. Засоби розумового виховання. Література 1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). – К., 2012. 2. Т.І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 199-234. Розумовий розвиток– сукупність кількісних і якісних змін, які відбуваються в мислительній діяльності у зв’язку з віком, збагаченням досвіду і під впливом виховних дій. Він виявляється в обсязі, характері та змісті знань, рівні розвитку психічних процесів (відчуттів, сприймання, пам’яті, уяви, мислення), пізнавальних здібностей, характері провідної діяльності. Про розвиток дитини свідчать: - запитання, які вона ставить дорослим; - судження, в яких виявляється її розуміння явищ, подій, їх причин; - продукти діяльності (малюнки, вироби); - зміст, форми ігор; - характер спілкування з дорослими та однолітками; - способи виконання розумових задач. Народна педагогіка про розумову досконалість: «Не краса красить, а розум», «Знання та розум – скарб людини», «Нема доброти без розуму», «Око бачить далеко, а розум – ще далі», «Не той дурний, хто не вчився, а той, хто вчиться не хоче», «Доброта без розуму пуста», «Сила перед розумом никне», «Людина без розуму, що сніп без перевесла», «Не купити ума, як нема». Розумове виховання – систематичний, цілеспрямований вплив дорослих на розумовий розвиток дитини з метою формування системи знань про навколишній світ, розвитку пізнавальної діяльності, здатності до самостійного пізнання. Мета розумового виховання – всебічний розвиток дитини, її розумової активності, творчих здібностей. В.О.Сухомлинський: «Активне життя дитячої думки є найголовнішою передумовою і свідомого ставлення до навчання, і твердих, глибоких знань, і тонких інтелектуальних взаємин у колективі». Сучасні проблеми розумового розвитку дітей дошкільного віку: 1. Діагностика розумового розвитку. 2. Особливості пізнавальної діяльності. 3. Виховання і навчання обдарованих дітей. 4. Інтелектуальна підготовка до навчання в школі. 5. Сучасні технології навчання. 6. Розвиток інтелектуальних здібностей. 7. Роль навчання в розумовому розвитку, його зміст, форми, методи. Проблеми, над якими працюють українські вчені: 1. Особливості системи розумового виховання дошкільників (О. Фунтикова). 2. Формування пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку (Л. Проколієнко, О. Проскура). 3. Диференційований підхід у навчанні (Т. Кондратенко, В. Котирло, С. Ладивір). 4. Особливості мовленнєвого розвитку дітей (А. Богуш, Н. Гавриш, К. Крутій). 5. Ознайомлення з природою (Н. Яришева, З. Плохій, Н. Лисенко). 6. Логіко-математичний розвиток дошкільників (К. Щербакова, Н. Баглаєва, К. Крутій).
|
||||||||
|