Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання розумового виховання дітей

1. Набуття елементарних знань про навколишнє середовище (призначення, якості предметів, природу, суспільні явища).

2. Формування умінь і навичок розумової праці (способи сприймання: спостерігати, обстежувати; розвиток пізнавальних процесів: мовлення, мислення, уваги, пам’яті, уяви).

3. Розвиток розумових здібностей, формування пізнавальних інтересів і допитливості: кмітливість, вдумливість, критичність).

Допитливість – здатність до наполегливого пошуку різних способів вирішення розумового завдання.

Критичність – здатність до об’єктивної оцінки фактів, явищ та аналізу результатів діяльності.

Кмітливість – швидкість розумової реакції.

Вдумливість – глибина і зосередженість розумової діяльності.

Засоби розумового виховання

1. Ознайомлення з предметами і явищами навколишнього світу.

2. Спілкування з дорослими.

3. Різні види діяльності дітей: предметна, ігрова, продуктивні види діяльності (конструктивна, зображувальна, трудова).

4. Навчання (формує навички навчальної діяльності: слухати і чути педагога, діяти за його вказівкою, досягати результату, оцінювати його).

Тема: Поняття дидактики. Народна дидактика

План

1. Поняття дидактики.

2. Народна дидактика.

3. Основні дидактичні принципи.

Література: Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004. – с. 366-372, 375-379.

 

Дидактика – це теорія навчання і освіти (didaktos – навчаю).

Це – відносно самостійний розділ педагогіки, який вивчає такі проблеми:

- мета навчання;

- поняття, суть процесу навчання;

- принципи навчання;

- зміст, методи, організаційні форми навчання.

Народна дидактика – це частина народної педагогіки, яка відображує здобутки трудящих, що виражаються у поглядах народу на принципи, зміст і методи навчання та втілені в народній практиці форми і методи навчання.

Мета народної дидактики – розумова освіта (обсяг знань, умінь, навичок, якими повинна оволодіти людина в процесі навчання).

Дидактичний принцип – вихідне положення, яким керується вихователь при організації навчання.




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Значення і завдання розумового виховання | Дидактичні принципи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.194 сек.