Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Дидактичні принципи

1. Природовідповідності: врахування природи дитини, її «податливості» до навчання, вікових та індивідуальних особливостей.

2. Наочності: наочний характер мислення дитини ("Краще один раз побачити, ніж 100 раз почути").

3. Свідомості й активності ("Хто думає, той і розум має").

4. Доступності (віку і рівню розвитку дітей).

5. Міцності знань: свідоме засвоєння знань, включення їх у практичну діяльність, систематичне повторення.

6. Достовірність, науковість знань ("Той дає раду, хто знає правду").

7. Зв'язок навчання з життям ("Хто багато робив, той багато знає").

8. Виховуюче навчання: "Навчання – це могутній орган виховання" (К. Д. Ушинський).

9. Розвиваюче навчання (Л. Виготський, С. Рубінштейн) – орієнтація на "зону найближчого розвитку" (потенційні можливості дитини).

Проблеми дошкільної дидактики досліджували: Я. А. Коменський, Ф. Фребель, Л. А. Венгер, Д. Б. Ельконін, М. М. Подд’якова та ін. За результатами досліджень до основних понять дошкільної дидактики було віднесено: процес навчання, зміст освіти, знання, уміння, навички, методи навчання, форми організації навчання, учіння, научіння, навчальна діяльність, заняття, освітні технології.

 

Тема: Навчання в ДНЗ

План

1. Своєрідність та види навчання дошкільників.

2. Формування учбової (навчальної) діяльності в дошкільному віці.

3. Зміст навчання. Вимоги до відбору знань.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання розумового виховання дітей | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.