Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема: Інтерактивні технології навчання та виховання дітей дошкільного віку

План

1. Поняття інтерактивних технологій навчання.

2. Характеристика інтерактивних методів навчання.

Література

1. Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). – К., 2012. – 46 с.

2. Л.А. Федотова. Упровадження інтерактивних технологій та авторських програм у практику роботи ДНЗ /Дошкільний навчальний заклад. – 2013. - №6. – с. 2-9/.

3. В.В. Яремчук, Р.Ф. Семенюк. Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників /http://lelka.ru/ua/index?ru=content&d=vien&cid=116/.

4. Інтерактивні методи навчання /http://psihoped.ucoz.ru/blog/rol-interaktivnikh-metodiv-nauchannia-u-rozvitku-mislennia-ta-movlennia-doshkilnikiv/2013-11-28-81.

Інтерактивні технології («inter» - взаємний, «act» - діяти) – це спеціальна форма організації пізнавальної та комунікативної діяльності, у якій всі учасники охоплені спілкуванням (кожен вільно взаємодіє з кожним, бере участь у рівноправному обговоренні проблеми).

Основний елемент інтерактивного заняття – діалог.

Інтерактивні методи– це способи цілеспрямованої взаємодії дорослого з дітьми, що забезпечують оптимальні умови їх розвитку.

Інтерактивне навчання дошкільників– це специфічна форма організації освітньої діяльності, метою якої є забезпечення комфортних умов для взаємодії, за яких кожна дитина відчуває свої успіхи і, виконуючи певну інтелектуальну роботу, досягає високої продуктивності.

Що означає «інтерактивне навчання»?

«Іnter»означає: «взаємно», «обопільно», «вкупі», «спільно», «між».

Отже, «інтерактивне навчання» – це технології навчання, які дають можливість дітям займатися під час навчального процесу:

v спільно, взаємно, обопільно та вкупі;

v жваво, енергійно й рухливо.

Інтерактивне навчання – це співнавчання, взаємонавчання, де дитина і педагог – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання.

Як відбувається інтерактивне навчання?

o У парах (2 дитини).

o У мікрогрупах (3-4 дитини).

o У малих групах (5-6 дітей) разом з вихователем.

Інтерактивні методи навчання

Метод «Передбачення».

Гра «Місяці говорять про себе»

– Які ви знаєте зимові місяці?

– Що ви очікуєте від кожного з них?

– Уявіть себе на місці кожного місяця і почніть розповідь, наприклад так: «Я – перший місяць зими…».

Метод «Мозаїка».

Робота в групах

I група – Описати звірятко (на малюнку).

II група – Що ви можете розповісти про цю тваринку?

III група – Скласти загадку про тварину.

Метод групування.

Гра «Що це?»

Прозора, джерельна, холодна…вода.

Весняний, сонячний, теплий…день.

Фруктовий, квітучий, зелений…сад.

– Який однаковий звук ви чуєте в словах? (Д)




Переглядів: 6079

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гігієнічні вимоги до занять. | Метод «Мозкова атака (мозковий штурм)».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.