МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гігієнічні вимоги до занять.1. Чергування видів діяльності з метою запобігання перевтоми (з середньої групи – фізкультхвилинки). 2. Влітку всі заняття – на свіжому повітрі. 3. Правильне чергування занять протягом дня, тижня. 4. Достатнє освітлення приміщення, провітрювання, вологе прибирання. 5. Відповідність меблів росту дітей. 6. Світло повинно падати з лівого боку. 7. Необхідно стежити за поставою дітей. 8. Відповідність і порядок у зовнішньому вигляді вихователя і дітей. Структура заняття Початок Мета: викликати інтерес, настроїти на робочий лад, збудити розумову активність. Зміст: організація дітей (за столами, півколом, зграйкою); повідомлення теми, завдань. Хід Виконання завдання дітьми: одночасно або по черзі. Закінчення Підведення підсумків роботи, аналіз і оцінка результатів та поведінки. Оцінка повинна бути: інтегрованою (містила інформацію як про загальні тенденції поведінки та діяльності, так і про конкретні чесноти і вади дошкільника); об’єктивною (неупередженою); розгорнутою (містила пояснення, уточнення, вказівки на сутнісне); мотивованою (обгрунтованою); зацікавленою (пройняту інтересом, небезстороннім ставленням); зрозумілою (чітко сформульованою); оптимістичною (висловлювала віру в можливості дитини); стимулювальною (орієнтувала на перспективу, вказувала на наявні резерви).
Поради щодо ефективної організації занять: 1. Не дистанціюватись від дітей (підійти, сісти біля них, спостерігати за іграми, слухати розмови). 2. Зробити початок заняття не фіксованим у часі (розмістити матеріали на видному місці, почати працювати з ними, звертатись до тих, хто поряд за допомогою). 3. Залучити 2-3 дітей до спільної діяльності (емоційно, щоб інші захотіли долучитися до неї). 4. Звести до мінімуму монологічну форму спілкування (спілкуватися на засадах ділового партнерства та конструктивного діалогу). 5. Прив’язувати усю навчальну інформацію до реального життя дітей: знайомство з професіями – бесіда про професії батьків; розігрування ситуації, як одна з професій зникла (кухар, лікар). Зробити це весело і смішно. Необхідно повернути дитячий сміх до дитячого садка!
|
||||||||
|