Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація типів занять

Дидактична мета

1. Заняття на засвоєння нових ЗУНів.

2. Заняття на закріплення і поглиблення знань, умінь, на­вичок.

3. Заняття на творче застосування знань і вмінь.

4. Комбіноване заняття (одночасно вирішується декілька дидактичних завдань).

Зміст (галузь знань)

1. Типове (класичне) заняття за розділами освітньої про­грами.

2. Інтегроване заняття, яке охоплює зміст декількох розді­лів освітньої програми.

Методи навчання

1. Традиційне заняття, основні методи якого — репродук­тивні і продуктивні.

2. Нетрадиційне заняття, на якому використовуються по­шукові та проблемні методи навчання.

Кількість дітей на занятті

1. Фронтальне (уся група).

2. Групове (розподіл на 2 групи).

3. Індивідуально-групове (до 8 дітей).

4. Індивідуальне (до 4 дітей).

Типи занять залежно від напряму роботи, діяльності дітей та розділу програми


1. Комбіновані.

2. Комплексні.

3. Сюжетно-динамічні.

4. Домінантні.

5. Тематичні.

6. Контрольні.

7. Інтеґровані.


Інтеграція — це глибоке взаємопроникнення, злиття в одному пропонованому матеріалі узагальнених знань із тієї або іншої сфери (розділу програми).

Закономірності інтегрованого заняття:

· усе підкорено авторському задуму;

· об’єднується основною думкою (стрижень заняття);

· складає єдине ціле, етапи заняття — це фрагменти цілого;

· етапи і компоненти заняття перебувають у логіко-структурній залежності;

· обра­ний для заняття дидактичний матеріал відповідає задуму.

Дидактичні вимоги до занять

1. «Предметні» заняття слід переважно проводити як підгрупові (до 15 дітей), індивідуально-підгрупові (4-8 дітей) та індивідуальні (1-4 дитини).

2. Загальногруповими доцільно проводити інтегровані чи комплексні заняття (ґрунтуються на раніше набутих знаннях, досвіді дітей).

3. На заняттях мають переважати активні пізнавальні самостійні дії дітей, а не монологи та організаційні дії педагога (коли діти – пасивні спостерігачі або слухачі).

4. Необхідно забезпечити багатоканальне сприймання та засвоєння дітьми інформації: інтелектуальні дії дітей мають спроваджуватись крім слухання та зорового сприймання іншими видами активних дій (руховими, комунікативними, художніми).

5. Необхідно підтримувати позитивне емоційне тло заняття, не гасити емоції дітей, періодично давати їм вихід (гумор, жарт, невимушений дружній діалог, зміцнить довіру дітей до вихователя, інтерес до пізнавальної діяльності в цілому).




Переглядів: 1905

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкретні форми навчання | Гігієнічні вимоги до занять.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.